Pozdrowienia, podróżnicy!

Od czasu premiery otrzymaliśmy skarbnicę cennych opinii i sugestii od Podróżników. Po pierwsze, chcielibyśmy wszystkim podziękować za wsparcie! (づ  ̄ 3 ̄) づ

Dokładnie przejrzeliśmy i podsumowaliśmy wszystkie sugestie i wybraliśmy te, na których najbardziej zależy Podróżnikom, aby zwrócić uwagę programistów. Sprawdź ich odpowiedzi w tej dyskusji dla programistów!

P: Nigdy nie mam wystarczającej ilości Resin, co utrudnia wykonywanie różnych codziennych zadań i cotygodniowych misji Battle Pass.
O: W wersji 1.1 zmniejszyliśmy wymagania dotyczące Resin w misjach tygodniowych w Battle Pass z 1600 do 1200.
Ponadto Podróżni będą mogli przechowywać maksymalnie 160 Resin (zwiększonych z obecnego limitu 120).

P: Chcę zmienić przypisania klawiszy / konfigurację kontrolera.
Odp .: Jesteśmy w trakcie opracowywania przypisań klawiszy i funkcji konfiguracji kontrolera, których część zostanie uruchomiona w wersji 1.1. Strzelamy do wszystkich cylindrów, aby ukończyć pozostałe funkcje, które będą dostępne dla graczy w późniejszej wersji.

P: Chciałbym, żeby było więcej sposobów filtrowania artefaktów.
O: W wersji 1.1 dodaliśmy nowe filtry dla artefaktów w oparciu o ich podstawowe atrybuty. Teraz Podróżujący będą mogli łatwo filtrować artefakty według atrybutów.

P: Przemierzanie świata gry jest czasochłonne, chcę mieć możliwość wyznaczania własnych punktów teleportacyjnych dla obszarów, które często odwiedzam.
O: Opracowaliśmy przedmiot, który zapewnia tego rodzaju funkcję, która będzie dostępna za darmo w nowym systemie. Podróżni mogą na to zwrócić uwagę w wersji 1.1!

P: To irytujące, że trzeba wybierać artefakty i broń, które mają w wyposażeniu, aby dowiedzieć się, która postać je posiada.
O: W wersji 1.1, awatary małych postaci pojawią się obok ikon wyposażonych artefaktów i broni, dzięki czemu Podróżujący będą mogli na pierwszy rzut oka dowiedzieć się, które postacie mają jakie artefakty i broń.

 

↓ Pytania i odpowiedzi programistów! ↓

P: Jak obliczany jest DMG, gdy mam więcej niż jedną tarczę? A która tarcza najpierw podtrzymuje DMG?
O: W praktyce, gdy postać zostanie trafiona, otrzymane obrażenia odłamkowe wpłyną jednocześnie na każdą aktywną tarczę. Po obliczeniu DMG, jeśli postać nadal ma tarczę (y) pozostała (e), sama postać nie otrzyma DMG.

Przykład:
Załóżmy, że używasz postaci Beidou, z aktywnym zarówno Tidecaller przy 100, jak i Breastplate Noelle przy 20.
Jeśli potwór zadaje Beidou 10 DMG, Tidecaller ma teraz 90 pozostałych, podczas gdy Breastplate ma jeszcze 10. Beidou nie przyjmuje DMG.
Alternatywnie, jeśli potwór zadaje Beidou 50 DMG, Tidecaller ma teraz 50 pozostałych, podczas gdy Breastplate został wyczerpany i zniszczony. Beidou nie przyjmuje DMG.
Jeśli potwór zada Beidou 110 OBR, obie tarcze są wyczerpane i zniszczone, podczas gdy Beidou zabiera nadmiarowe 10 OB.

Uwaga: powyższy przykład nie uwzględnia żadnych redukcji DMG ani żadnych ulepszeń efektu absorpcji.

Więc co za tym idzie? Zaprośmy jednego z naszych programistów, aby opowiedział nam o procesie myślowym stojącym za projektowaniem tarcz:
„Korzystanie z interakcji żywiołów podczas walki to podstawowa strategia walki Genshin Impact”.

„Opierając się na tym aspekcie rozgrywki, taktyka polegająca na używaniu osłon żywiołów do pochłaniania DMG tego samego żywiołu. Zaprojektowana przez nas mechanika, zgodnie z którą tarcze obronne postaci mają 250% skuteczności pochłaniania przeciwko elementarnym DMG tego samego typu, również opiera się na wyżej wymienionym przykładzie. ”

„Pod jednym względem nasza decyzja o niestosowaniu w naszym projekcie tarcz, które można układać w stosy, polegała na uniknięciu konieczności zdobywania przez graczy wielu postaci z tarczami. Miałoby to również negatywny wpływ na różnorodne taktyki drużynowe, które mieliśmy nadzieję zobaczyć. Oczywiście, zachowanie jednego lub dwóch typów osłon żywiołów jest również doskonałą strategią przeciwko złożonemu elementarnemu DMG i można to również dość łatwo osiągnąć poprzez reakcję krystalizacji. ”

To oznacza koniec dyskusji programistów. Wróćmy teraz do pracy nad aktualizacjami!

Źródło: https://genshin.mihoyo.com/en/news/detail/6085