Paimon odbyła dzisiaj rozmowę z deweloperami~╰(*°▽°*)╯ Zobaczmy co dla nas mają~

Q: Byłoby świetnie, gdybyśmy mogli teleportować się między wyspami w naszych realmach.

A: W kolejnej aktualizacji, Podróżnicy będą mogli zakupić teleporter “Sub-Space Waypoint” w Realm Depot. Po postawieniu Sub-Space Waypointa w swoim świecie, Podróżnicy będą mogli łatwiej przemieszczać się między obszarami i podziwiać widoki.

 

Q: Kiedy Paimon będzie mogła wejść do Serenitea Pot? Chcielibyśmy ją tam zobaczyć.

A: Deweloperzy wzięli to pod uwagę. Paimon pojawi się w Serenitea Pot w przyszłej aktualizacji~

 

Q: Czy będzie możliwość wyborku naszych Daily Commisions lub ich regionu (Mondstadt/Liyue) dzień wcześniej? Co chwilę dostaję “A Small Step for Hilichurls” czy inne “Hilichurl Ballads”. Dobrze by było od nich czasem odpocząć.

A: W przyszłej aktualizacji zostanie dodana funkcja pozwalająca Podróżnikom wybrać ich preferowany region, czyli” Mondstadt, Liyue itd. Po wybraniu regionu, Daily Commisions pojawią się tam kolejnego dnia po odświeżeniu.

 

Q: Czy będziemy mogli hodować warzywa lub kwiaty w Serenitea Pot? —Developers Discussion – 4/17

A: (๑•̀ㅂ•́)و✧ Deweloperzy już nad tym pracują. Oczekujcie kolejnego livestreama!

 

Q: Czy limit ładunku w Serenitea Pot zostanie zwiększony? —Developers Discussion – 5/24

A: Deweloperzy zwiększyli zewnętrzny limit w Serenitea Pot w wersji 1.6. W przyszłych wersjach będziemy kontynuować optymalizację limitu ładunku. Elementy stawiane wielokrotnie powinny zabierać mniej punktów ładunku.

 

Q: Dodacie paczki emotek do gry?

A: Dodanie więcej paczek emotek jest na naszej liście rzeczy do zrobienia. W przyszłych aktualizacjach będziemy oddawać od 2 do 6 nowych emotek z kolekcji “Paimon’s Paintings”, aby Podróżnicy mieli więcej fajnych emotek do używania podczas rozmów ze znajomymi~

 

Q: Dlaczego mój Kaedehara Kazuha nie dostaje bonusu do Elemental Mastery od Sucrose?

A: W celu uniknięcia nieskończonego nakładania się bonusów, gdy efekt przyznaje jeden atrybut jako pewien procent innego atrybutu, efekt ten nie będzie brany pod uwagę przy obliczaniu innych podobnych efektów opartych na procentach. Dodaliśmy wyjaśnienie tego zjawiska do ekranów ładowania w wersji 1.3.

Przykładowo, Ascension Talent Sucrose “Mollis Favonius” przyznaje wszystkim postaciom w drużynie (oprócz Sucrose) bonus do Elemental Mastery równy 20% Elemental Mastery Sucrose. To przykład przyznania atrybutu jako pewien procent innego atrybutu. Ascension Talent Kaedehary Kazuhy “Poetics of Fuubutsu” przyznaje wszystkim postaciom w drużynie bonus do Elemental DMG proporcjonalny do jego Elemental Mastery. Wartość Elemental Mastery używana do wyliczenia bonusu do Elemental DMG nie bierze pod uwagę dodatkowego Elemental Mastery przyznane dzięki Ascension Talent Sucrose.

Przykładowo w drużynie, gdzie oboje Kazuha i Sucrose mają po 100 punktów Elemental Mastery, Kazuha otrzymuje od talentu Sucrose bonus do Elemental Mastery w wysokości 100 × 20% = 20 punktów. Elemental Mastery Kazuhy wzrasta wtedy do 120. Lecz, gdy Kazuha wywoła reakcję Swirl, która aktywuje jego talent, otrzyma on bonus do Elemental DMG w wysokości 4% (nie 4,8%).

Bez tego ograniczenia, jeśli w przyszłości byśmy dodali inny efekt, który brzmiałby w stylu “Elemental Mastery całej drużyny wsrasta proporcjonalnie do bonusu do Elemental Mastery celu”, lub “Elemental Mastery całej drużyny wsrasta proporcjonalnie do bonusu do Elemental Mastery”, efekt nakładałby się w nieskończoność.

Warto również wspomnieć, że bonusowe efekty przyznawane przez postacie lub ekwipunek, które bezpośrednio zwiększają atrybuty o określoną wartość (w przeciwieństwie do zwiększania procentowego), takie jak efekty cztero-elementowego zestawu artefaktu “Instruktor”, Ascension Talent Albedo “Homuncular Nature” i efekt wywoływany przez catalyst Sacrificial Fragment nie są dotknięte tym ograniczeniem

 

Źródło