P1: Chciałbym, żeby istniała funkcja prywatnego czatu, abym mógł rozmawiać ze znajomymi przed wejściem do ich światów.
O1: Funkcja czatu pojawi się w wersji 1.2. Podróżni, którzy odblokowali system znajomych, mogą rozmawiać ze znajomymi na ekranie Znajomi lub za pomocą przycisku skrótu.
Jeśli twój znajomy jest offline, otrzyma twoją wiadomość przy następnym logowaniu.
P2: Moi znajomi cały czas zmieniają swoje pseudonimy i nie pamiętam, kto jest kim. Chciałbym móc dodać notatkę.
O2: W wersji 1.2 gracze będą mogli wybrać awatar znajomego i dodać mu imię w notatce. Nazwa, którą dodasz, pojawi się na liście znajomych i w czatach i tylko Ty zobaczysz nazwę, którą im nadałeś. Miejmy nadzieję, że dzięki temu łatwiej zapamiętasz, kto kim jest!
P3: Chciałbym móc dodać pinezkę umożliwiającą śledzenie, aby po zamknięciu mapy wiedziałem, którą drogą iść, tak jak w przypadku celów misji. Wielokrotne otwieranie mapy i sprawdzanie trasy jest denerwujące, ponieważ po drodze możesz zejść z trasy.
O3: Deweloperzy planują udostępnienie funkcji śledzenia map. Gracze będą musieli po prostu wybrać niestandardowy kod PIN na ekranie mapy i wybrać opcję Nawiguj. Jednocześnie można będzie można śledzić tylko jeden pin.
P4: Chciałbym móc powtórzyć domain bez konieczności opuszczania i ponownego wchodzenia.
O4: W wersji 1.2 gracze będą mogli wybrać powtórzenie wyzwania domeny z wnętrza domeny. Nigdy więcej wychodzenia i ponownego wchodzenia!
P5: Często brakuje mi dropów z kwiatów Domain i Ley Line. Konieczność ręcznego zbierania ich jest bardzo niewygodna.
O5: Twórcy ulepszyli system nagród Domain i Ley Line Outcrop. Od wersji 1.2 nie będziesz musiał samodzielnie zbierać dropów, ponieważ zostaną one dodane bezpośrednio do Twojego ekwipunku.
P6: Chcę opcję automatycznego odtwarzania w oknie dialogowym.
O6: … A programiści prawie skończyli to robić! W wersji 1.2 zostanie dodana opcja automatycznego odtwarzania okna dialogowego.
Gdy wybrana jest opcja Auto, okno dialogowe automatycznie przejdzie do następnej linii po zakończeniu odtwarzania bieżącej linii. Gdy pojawią się opcje dialogowe, zatrzymają się, aby umożliwić graczom udzielenie odpowiedzi, a następnie będzie kontynuować automatyczne odtwarzanie, jak poprzednio.
* Ponadto istnieje teraz możliwość pominięcia animacji na ekranie BP ~
P7: Chciałbym, żeby było miejsce do przeglądania okien dialogowych z zadaniami, które już ukończyłem. Czasami miło jest wrócić do historii.
A7: Wersja 1.2 dodaje sekcję Dziennik podróży do Archiwum. Tutaj pojawią się wszystkie okna dialogowe (tekst i dźwięk) z wcześniej ukończonych zadań Archontów i zadań fabularnych. W ten sposób gracze mogą ponownie przeczytać i odtworzyć dialog z zakończonych zadań.
P8: W trybie Co-Op postęp jest przerywany, gdy gracz opuszcza grę. Czy można to poprawić?
A8: Programiści słyszą Was głośno i wyraźnie, gracze! W następnej wersji gracze będą mogli swobodnie opuszczać Domeny Kooperacyjne w dowolnym momencie, bez przerywania bitwy innym graczom. Ponadto podczas sesji kooperacyjnej gospodarz będzie mógł rozwiązać drużynę kooperacyjną, wracając do trybu dla jednego gracza. Po rozwiązaniu zespołu postępy w grze Podróżnika zostaną przywrócone.
*** I na koniec ***
Po tym, jak programiści pozwolą nam rzucić okiem na ich zeszyty, okazuje się, że w wersji 1.2 gracze otrzymają 1 Acquaint Fate za każdym razem, gdy osiągną poziom 20, 50 lub 70!
A dla wszystkich poprzednich postaci, które z ‘ascendowali’, będziemy mogli odebrać nagrody Acquaint Fate na ekranie podglądu materiałów Ascension.
W te dni robi się coraz chłodniej. Uważajcie na siebie, podróżnicy! (I trzymajcie się z dala od zaśnieżonych gór! Po prostu nie są one bezpieczne …)
Cóż, to koniec dyskusji deweloperów. ~
Przypomnę tylko, że aktualizacja 1.2 będzie 23 Grudnia.