Witajcie Podróżnicy! Kolejna gorąca dyskusja z developerami już gotowa! (*^▽^*) Śmiało, rzućcie okiem!

P1: Zastanawiam się, czy doczekamy się w tym życiu zwiększenia limitu Condensed Resin do czterech?

O1: W aktualizacji 1.4 zwiększymy maksymalną ilość Condensed Resinu jaką możecie posiadać naraz. Szczegóły przekażemy w trakcie podglądowego Livestreamu wersji 1.4.

P2: Mam Condensed Resin w plecaku, lecz za każdym razem kiedy wchodzę do Domain gra ciągle informuje mnie o niewystarczającej ilości Resinu.

O2: Informacje dotyczące Resinu zostaną poprawione w wersji 1.4. Jeśli będziesz w posiadaniu Condensed Resinu w plecaku podczas dołączania do Domaina nie otrzymasz już powiadomienia o zbyt małej ilości żywicy do odbioru nagrody.

P3: Jaki jest maksymalny poziom Adventure Rank?

O3: W wersji 1.3 jest to AR60. Po aktualizacji do 1.4 nadmiarowy Adventure EXP po wbiciu AR60 będzie wymieniany na Morę.

P4: Żałuję podniesienia World Level na moim Adventure Rank. Jak mogę go zmniejszyć?

O4: Właśnie stworzyliśmy rozwiązanie problemu! Wytłumaczymy go szerzej wszystkim Podróżnikom w trakcie Livestreamu wersji 1.4.

P5: Czy możecie poprawić system ulepszania broni? Zajęło mi prawie 20 minut aby ulepszyć moją broń na poziom 40 (lol, 3 minuty roboty – dop. Takeya).

O5: Aby zapewnić możliwie najprzyjemniejsze doświadczenia Podróżnikom będziemy optymalizować system ulepszania broni w kolejnych wersjach gry. Wliczać się w to będzie m.in. zwiększenie ilości slotów do ulepszania broni materiałami.

P6: Nie mogę używać Crafting Bench w trybie Co-Op. To bardzo niewygodne.

O6: Ulepszanie Crafting Bench jest bardzo często poruszanym tematem wśród Podróżników. Cały czas optymalizujemy i poprawiamy jego funkcjonalność. Pracujemy również nad możliwością używania Crafting Bench podczas gry z przyjaciółmi. Sprawimy, by Crafting Bench był bardziej przyjazny graczom Co-Op w kolejnych aktualizacjach. Prosimy, dajcie developerom jeszcze trochę czasu? >_<

P7: Bardzo chcę zachować całą pocztę z życzeniami urodzinowymi!

O7: Bardzo rozumiemy tę zachciankę Podróżników. Pracujemy nad systemem „ulubionych”, by przypadkiem nie skasować pożądanych wiadomości.

P8: Zróbcie przycisk „re-challenge” w Spiral Abyss!

A8: We hear you, Travelers! We have made improvements to the Spiral Abyss in Version 1.4. These will be thoroughly explained during the Sneak Peek Livestream, so Travelers should remember to tune in!

O8: Słyszymy was, Podróżnicy! Dokonaliśmy usprawnień w Spiral Abyss w wersji 1.4. Szczegóły – naturalnie – przekażemy w trakcie Livestreamu wersji 1.4.

P9: Chcę szybciej orientować się, gdzie znajdują się moi przyjaciele podczas sesji Co-Op.

O9: Funkcja szybkiej lokalizacji członków zespołu znajduje się już na naszej liście „do zrobienia”. Ciągle staramy się ulepszać doświadczenia Podróżników w trakcie sesji Co-Op~ (Dacie radę, programiści!)

P10: Po użyciu Elemental Bursta Xiao, czy jego Elemental Skill ciągle generuje Elemental Particles?

O10: Po aktywowaniu „Bane of All Evil” użycie „Lemniscatic Wind Cycling” na przeciwnikach nie będzie generować Elemental Particles tak długo jak Xiao nie zdejmie swojej maski Yakshy. Skill będzie generować Elemental Particles w każdych innych okolicznościach.
Sytuacja wygląda podobnie do przypadku Razora, gdzie jego Elemental Skill „Claw and Thunder” nie będzie generować Elemental Particles w trakcie trwania jego Elemental Bursta.

Tłumaczenie: Takeya
Tłumaczenie grafiki: Ziomas