Nowa Dyskusja z Deweloperami już jest~ Zobaczmy co dla nas mają w zanadrzu!

P: Czy będzie więcej zadań Commission? Rozegrałem już prawie wszystkie istniejące Zadania Commission.

O: Jedenaście nowych Commission będzie dostępnych w wersji 2.4. Wykonując określone zadania wstępne lub spełniając określone kryteria, będziesz miał możliwość otrzymania tych codziennych zleceń.

P: Poświęciłem tyle czasu i wysiłku w niedzielę tylko po to, aby dowiedzieć się, że wyczyściłem niewłaściwą Domenę z niewłaściwymi nagrodami. Co za tragedia!

O: W wersji 2.4, zoptymalizujemy dostęp do Domen z materiałami. Możesz kliknąć na sekcję Źródło w Materiałach Ulepszenia Broni lub Materiałach Podnoszenia Poziomu Talentu i zostaniesz przekierowany do odpowiedniej Domeny. Domena dla tych materiałów będzie automatycznie wybrana po wpisaniu jej. Poprzez dostęp do domen w ten sposób, Podróżnicy mogą w dużej mierze uniknąć wyczyszczenia złych domen materiałów.

Proszę sprawdź dwa razy, czy materiały, które planujesz zdobyć, są dostępne w twoim ekwipunku.

System ulubionych maili wspomniany w Dyskusji Deweloperów w dniu 13.04.2021 będzie dostępny w wersji 2.4~.

Niektóre ważne wiadomości, takie jak życzenia urodzinowe, będą automatycznie przenoszone do Skrzynki Poczty Prezentowej po tym, jak zbierzesz nagrody. Poczta w tej skrzynce nie wygaśnie wraz z upływem czasu.

P: Po pokonaniu niektórych przeciwników, czasami nadal blokują oni strzały niektórych postaci.

O: W wersji 2.4 zostaną wprowadzone poprawki, które rozwiążą ten problem. Wrogowie nie będą już traktowani jako cele, gdy zostaną pokonani, a tym samym nie będą blokować ataków z łuków lub niektórych Catalystów. Oprócz tego zoptymalizowaliśmy również efekt uderzenia poległych wrogów.

P: Kiedy jestem w Inazumie, a moje Commissions są ustawione w Mondstadt, bardzo niewygodne jest przewijanie mapy w górę, aby zlokalizować te zadania.

O: Wraz z dodawaniem kolejnych obszarów do naszej stale powiększającej się mapy, dokonamy odpowiednich optymalizacji w wersji 2.4, które zostaną szczegółowo opisane w ramach przeglądu naszego specjalnego programu ~ Nie przegapcie tego.

P: Czy możecie dodać mechanizm podnoszący, który sprawi, że poruszanie się po Floating Platform będzie mniej kłopotliwe?

O: Sugestia została należycie odnotowana~ W kolejnych wersjach, dodamy podnoszone Meble, aby ułatwić Podróżnikom wejście na pokład Floating Platform.

P: Tak wiele pięknych mebli stało się dostępnych w Serenitea Pot. Czy mogę prosić o więcej? Proszę też o więcej mechanizmów rozgrywki!

O: W wersji 2.4 do zestawy wyposażenia, takie jak ” Speedy Rhythm” i „Euphonium Unbound”, zostaną dodane do Riches of the Realm. Speedy Rhythm jest kombinacją umeblowania stworzoną przez samą Tubby, i jest zrobiona z komponentów Scoreboard i Flash Step. Po wejściu na różne Flash Steps, lampki na tablicy wyników zapalą się jedna po drugiej i odpowiedni wynik zostanie zapisany.

P: Filtrowanie Artefaktów jest bardzo kłopotliwe. Czy jest możliwe filtrowanie ich według głównych i pomniejszych atrybutów?

O: Twórcy gry wprowadzają różne optymalizacje do wyświetlania Artefaktów, w tym sortowanie ich według atrybutów. W przyszłości, będziesz mógł wybrać inny atrybut jako drugorzędną zasadę sortowania. Ponadto, oprócz istniejącej nazwy zestawu, ikony Artefaktów będą wyświetlane w interfejsie filtrowania Artefaktów, aby pomóc Podróżnikom w szybszym znalezieniu pożądanych Artefaktów.

P: Czasami, gdy zbliżam się do potwora po pokonaniu go przez moich znajomych w trybie współpracy, potwór nie upuszcza żadnych przedmiotów. Dlaczego tak się dzieje?

O: Należy pamiętać, że jeśli postać znajduje się zbyt daleko od pokonanego wroga, nie będzie on upuszczał przedmiotów. Wrogowie pokonani po zepchnięciu z wysokiego miejsca również czasami nie upuszczają żadnych przedmiotów.

Źródło
Korekta: Orchidia92