Przyszedł czas na nowe Dyskusje z developerami~ Zobaczmy co twórcy mają dla nas w zanadrzu!
Q: Czy jest jakiś sposób na otrzymanie gadżetów z przegapionych eventów?
A: Od wersji 2.2, Podróżnicy będą mogli kupić w sklepie u Marjorie następujące gadżety za Morę.: Windblume Festival Commemorative Balloon, Windsong Lyre i Wind-Blessed Harpastum.
Q: Tarcza Zhongli’ego czasami nakłada się na celownik Ganyu, co utrudnia celowanie graczom na telefonach.
A: W wersji 2.2 zajęliśmy się tym. Zmniejszymy przejrzystość niektórych efektów, które mogą przeszkadzać podczas celowania.
Q: Czy poprzednie wybory w Hangoutach mogą się zapisywać? Odblokowywanie różnych zakończeń staje się trochę żmudne.
A: Usprawnienie zostanie dodane w wersji 2.2! (*’U`*) Podczas wykonywania Hangoutów na tym samym urządzeniu, poprzednie wybory zostaną zapisane.
Q: Kontroler od PS5 nie działa zbyt dobrze na PC. Kiedy zostanie dodane oficjalne wsparcie?
A: W wersji 2.2, wersja na PC będzie wspierać bezprzewodowe kontrolery DualSense™ (PlayStation 5)~ Podróżnicy będą mogli doświadczać immersywnych efektów dotykowych i Adaptacyjnych efektów „Trigger” bezprzewodowego kontrolera Dualsense™.
Q: Zadania transportowe w Inazumie trwają zbyt długo.
A: W wersji 2.2, zwiększymy HP i prędkość transportowanych towarów, dzięki czemu, Podróżnicy będą w stanie szybciej ukończyć zadania
Q: Elemental Skill Raiden Shogun, Chakra Desiderata, jest zbyt jasny, gdy patrzy się na niego za długo.
A: W wersji 2.2, poprawiliśmy Chakra Desiderata przez zmniejszenie jasności różnych efektów świetlnych otoczenia.
Q: Czy jest możliwość dodawania zdjęć, jako mebli do Serenitea Pot?
A: “Photo Frame” jest w trakcie tworzenia. W przyszłych wersjach, dodane zostaną meble do wnętrza służące do wystawiania w swoich światach wybranych Hangout Memories z Hangoutów. Dodatkowo, prośba o “meble do odtwarzania muzyki” również została odnotowana.
Q: Czy moglibyśmy mieć możliwość podejrzenia rozstawienia przeciwników podczas tworzenia drużyn do Spiral Abyssa? Zapamiętanie rozstawienia przeciwników może sprawiać trudności.
A: Zespół wziął to pod uwagę~ Twórcy będą usprawniać wyświetlanie informacji o przeciwnikach w Spiral Abyssie w przyszłych wersjach. Przy zmianie pięter, będziecie mogli zobaczyć informacje o przeciwnikach.
Q: Czy jest możliwość przywrócenia mojej drużyny po wyjściu z trybu Co-Op? Muszę robić to ręcznie za każdym razem.
A: Zespół pracuje już nad tym. W przyszłej wersji, gdy Podróżnicy przejdą z trybu Co-Op do trybu Single Player, ich drużyna zostanie przywrócona.
Dodatkowo, w przyszłych wersjach, gdy osoba towarzysząca opuści tryb Co-Op, postacie tej osoby zostaną zastąpione przez postacie z drużyny sprzed wejścia w tryb Co-Op. Na przykład: przed wejściem do trybu Co-Op, Podróżnik miał postacie, A, B, C i D w drużynie. W trybie Co-Op spotyka się czterech znajomych. Podróżnik zostaje hostem i steruje postacią A. Jeśli jeden ze znajomych opuści grupę, postać B zajmie jej miejsce.
W wersji 2.2, naprawiliśmy problem występujący w trybie Single Player, w którym czas trwania i czas odnowienia umiejętności przeciwników nie zatrzymywał się po zapauzowaniu gry.
Po naprawieniu błędu, niektórzy przeciwnicy nie będa w stanie przejść do kolejnej umiejętności tak szybko, gdy gracz zapauzuje grę. Na przykład, podczas starcia z Primo Geovishapem, nie będzie on w stanie wykonać wielokrotnie w krótkim czasie umiejętności “Primordial Shower” w czasie, gdy gra jest zatrzymana.
Kolejnym przykładem mogłaby być walka z Maguu Kenkim lub Childem. W tym przypadku, nie będą oni mogli wykorzystać pauzy, aby użyć umiejętności zadających wysokie obrażenia.
Podobnie, po aktualizacji, niektórzy przeciwnicy z kilkoma fazami ataków, nie będą mogli zmieniać tych faz tak szybko, ponieważ czas trwania umiejętności nie może być zatrzymany. Na przykład, podczas walki z Oceanidem przed aktualizacją, jeśli Podróżnik zatrzymał grę, pauza nie miała wpływu na umiejętność Oceanida, więc po wznowieniu gry, Oceanid mógł szybko przejść do następnej fazy ataku. Po poprawce, podobne przypadki nie będą występować.