
18 Maja
Geo
Łuk
Canis Bellatoris
Inazuma
Armia Watatsumi
Generał Armi Wyspy Watatsumi
Podstawowe informacje
“Jesteś moim dobrym przyjacielem, nie pozwolę, by spotkała cię jakakolwiek krzywda.!”
Gorou to wielki generał armii wyspy Watatsumi, który jest bardzo lubiany przez swoich podwładnych.
Podczas okresu trwania Vision Hunt Decree, Gorou poprowadził siły Watatsumi przeciwko armii Szogun i z powodzeniem utrzymywał ich pozycję.
Żołnierze nazywają go “wiecznie zwycięskim generałem o spiczastych uszach”, przydomek ten jest również szeroko używany wśród wojowników szogunatu.
Prywatnie jednak Gorou nie stwarza żadnych pozorów i jest osobą prostolinijną, co sprawiło, że wszyscy uważają go za człowieka z głową na karku.
Ale nawet tak wzorowy generał musi mieć swoje problemy…
Normal Attack i Elemental Skill
Normal Attack – Ripping Fang Fletching
Normal: Wykonuje do 4 seryjnych strzałów strzelając z łuku
Charged: Wykonuje bardziej precyzyjny strzał ze zwiększonymi Obrażeniami. Podczas celowania,kamienne kryształy będą zbierać się na grocie strzały. W pełni naładowany strzał zadaje Geo Obrażenia.
Plunging: Wystrzeliwuje deszcz strzał w powietrzu, po czym spada i uderza w ziemię, zadając AoE DMG przy uderzeniu.
Elemental Skill – Inuzaka All-Round Defense
Zadaje obszarowe Obrażenia od Geo i tworzy “General’s War Banner”.
“General’s War Banner” Zapewnia do 3 bonusów aktywnym postaciom w zasięgu obszarowym działania umiejętności, bazując na ilości Geo postaci w drużynie podczas użycia tej umiejętności.
Jedna postać Geo: Dodaje “Standing Firm” – Bonus do DEF.
Dwie postacie Geo: Dodaje “Impregnable” – Zwiększona odporność na przerwanie.
Trzy postacie Geo: Dodaje “Crunch” – Bonus do Geo Obrażeń.
Gorou może ustawić tylko jeden “General’s War Banner” na polu bitwy jednocześnie. Postacie mogą korzystać z tylko jednego “General’s War Banner” jednocześnie. Gdy postać opuści pole bitwy, aktywne wzmocnienia pozostaną na niej przez 2 sekundy.
Przytrzymaj, aby dostosować lokalizację umiejętności.
Elemental Burst i pozostałe talenty
Elemental Burst – Juuga: Forward Unto Victory
Jako pokaz odwagi generała, Gorou zadaje obszarowe Obrażenia od Geo, tworząc pole znane jako “General’s Glory” by dodać otuchy swoim towarzyszom..
Zupełnie jak “General’s War Banner” stworzony przez Inuzaka All-Round Defense, zapewnia wzmocnienie postaciom w zasięgu działania umiejętności, w zależności od ilości Geo Postaci w drużynie. Umiejętność ta przemieszcza się razem z aktywną postacią.
Tworzy 1 Crystal Collapse co każde 1.5 sekundy, które zadaje obrażenia od Geo 1 przeciwnikowi w zasięgu tej umiejętności.
Przyciąga 1 elemental shard w zasięgu działania tej umiejętności co każde 1.5 sekundy (elemental shards są tworzone poprzez reakcję Crystallize).
Jeżeli “General’s War Banner” stworzony przez Gorou istnieje na polu bitwy w czasie użycia tej umiejętności, zostanie zniszczony. Dodatkowo, w czasie trwania General’s Glory, Elemental Skill Gorou “Inuzaka All-Round Defense” nie stworzy “General’s War Banner”.
Gdy Gorou zginie, efekty General’s Glory zostaną wyczyszczone.
A Favor Repaid – talent pasywny
Gorou otrzymuje następujące premie DMG do swoich ataków w zależności od jego DEF:
Inuzaka All-Round Defense: Skill DMG zwiększony o 156% DEF
Juuga: Forward Unto Victory: Skill DMG i Crystal Collapse DMG zwiększone o 15,6% DEF
Seeker of Shinies – talent pasywny
Wyświetla na mini-mapie położenie pobliskich zasobów unikalnych dla Inazumy.
Konstelacje
1. | Rushing Hound: Swift as the Wind Gdy postacie (inne niż Gorou) znajdujące się w zasięgu działania General’s War Banner Gorou lub General’s Glory zadają Geo DMG przeciwnikom, czas działania Inuzaka All-Round Defense zostaje skrócony o 2s. Efekt ten może wystąpić raz na 10s. |
2. | Sitting Hound: Steady as a Clock Podczas działania General’s Glory, jego czas trwania wydłuża się o 1s, gdy znajdująca się w pobliżu aktywna postać otrzyma Elemental Shard z reakcji Crystallize. Efekt ten może wystąpić raz na 0.1s. Maksymalne przedłużenie wynosi 3s. |
3. | Mauling Hound: Fierce as Fire Zwiększa poziom All-Round Defense Inuzaka o 3. Maksymalny poziom ulepszenia to 15. |
4. | Lapping Hound: Warm as Water Kiedy General’s Glory jest w stanie “Impregnable” lub “Crunch”, leczy aktywnych bohaterów w swoim AoE o 50% własnego DEF Gorou co 1,5s. |
5. | Striking Hound: Thunderous Force Zwiększa poziom Juuga: Forward Unto Victory Inuzaka o 3. Maksymalny poziom ulepszenia to 15. |
6. | Valiant Hound: Mountainous Fealty Przez 12 sekund po użyciu Inuzaka All-Round Defense lub Juuga: Forward Unto Victory, zwiększa się CRIT DMG wszystkich pobliskich członków grupy w zależności od poziomu buffa pola umiejętności w momencie użycia: “Standing Firm”: +10% “Impregnable”: +20% “Crunch”: +40% Ten efekt nie może się piętrzyć i będzie się odnosił do ostatniej instancji efektu, która została wywołana. |
Wygląd i osobowość
Osobowość
Gorou, jak wszyscy mieszkańcy wyspy Watatsumi, jest lojalnym zwolennikiem Sangonomiyi Kokomi. Kokomi powierzyła mu dowodzenie ruchem oporu jako jego głównemu generałowi, który jest szczery, zdeterminowany i odważny. Ma silne poczucie koleżeństwa i dobrze dogaduje się ze wszystkimi żołnierzami pod jego dowództwem, którzy z kolei podzielają jego zdanie i zwracają się do niego w razie jakichkolwiek problemów, włączając w to nowych rekrutów Kazuha opisuje Gorou jako osobę, która mówi to, co ma na myśli, nie przejmując się uczuciami innych.
W ferworze walki, Kokomi zauważa, że Gorou ma zwyczaj pozwalać, by adrenalina buzowała mu w głowie, często wymagając, by ktoś trzymał go w ryzach, gdy wyrusza na pole bitwy. Chociaż sam uważa się za niedoświadczonego ze względu na swój wiek, stara się jak może, aby pomóc w razie problemów, które mogą się pojawić. Ponieważ pozwolił Kokomi zajmować się takimi sprawami jak zaopatrzenie armii, nie jest szczególnie dobrze zorientowany w sprawach cywilnych, zwłaszcza tych związanych z romansami.
W żyłach Gorou płynie psia krew i posiada kilka psich cech, w tym zdolność rozumienia tego, co mówią psy na podstawie jednego szczeknięcia. Jego uszy również odpowiednio drgają w zależności od tego, jakie emocje są wywoływane. Jeśli jest szczególnie szczęśliwy, jego ogon zaczyna merdać, czego nie jest w stanie kontrolować i o czym czasem zapomina, uważając to za coś wstydliwego. Chciałby też być wyższy i bardziej muskularny, aby jego żołnierze mogli go łatwo rozpoznać na polu walki.
Lubi słodycze, ponieważ są rzadkością na polu bitwy, ale unika cebuli. Lubi też wspinaczkę górską.
Wygląd
Gorou jest młodym mężczyzną o jasnej skórze, jasnych pomarańczowo-brązowych włosach z białymi pasemkami i niebieskich oczach w kolorze tealu. Należy do rasy ludzi o zwierzęcych cechach fizycznych, podobnie jak Diona. Ma wyprostowane, spiczaste uszy i krzaczasty ogon tego samego koloru z białymi pasemkami z przodu włosów, uszu i ogona. Po lewej stronie głowy nosi małą złotą spinkę w kształcie symbolu wieczności, z której zwisa czarna nitka.
Gorou nosi igote ze spodniami shinobi shōzoku, ukazującymi dolną połowę jego torsu, jednocześnie zakrywając nogi i ręce. Są tam dwa wycięte otwory, odsłaniające jego przednią część klatki piersiowej i plecy. Bandaże można zobaczyć na jego talii, nadgarstkach i stopach.
Górna część zbroi okala jego szyję, w formie przypominającej kołnierz. Na jej przodzie znajduje się mały złoty symbol odcisku łapy, pod którym zawieszona jest kokarda. Nosi też czarną, zdobioną zbroję, która zwisa mu na biodrach i prawym ramieniu, a na lewym ma minimalną osłonę na ramię, której prawdopodobnie używa do naciągania cięciwy łuku. Jego Geo Vision jest widoczna na górnej i środkowej części pancerza.
Na jego prawej piersi znajduje się biała kula ozdobiona czerwoną wstążką. Ma ciemnoczerwono-biały pleciony pas z białą kulką umieszczoną w miejscu, gdzie powinien znajdować się węzeł. Dwa końce pasa zwisają w dół, jeden z nich zakończony jest złotym elementem w kształcie półksiężyca. Nosi dwie czarne rękawice, lewą zakrywającą całą dłoń, a prawą bez palców. Nosi czarne buty jikatabi, które mają wycięte pięty i palce.
Strój Gorou, Panoply of a Hundred Hunts, to lekka zbroja zaprojektowana tak, aby zapewnić mu mobilność i elastyczność podczas używania łuku, z poszyciem na lewym ramieniu dla ochrony.
Gorou
Historie
Historia nr 1
Gorou był kiedyś zwykłym żołnierzem wojsk wyspy Watatsumi.
Podczas pewnej operacji specjalnej, oddział Gorou, Gorgasia II, stanął w obliczu bezprecedensowego kryzysu.
Ich kapitan został zabity przez zabłąkaną strzałę, a ci, którzy przeżyli, zostali otoczeni głęboko w górach.
Kontynuować misję, poprosić o posiłki, rozpocząć negocjacje z wrogiem… Przed nimi stały niezliczone możliwości wyboru, ale góry milczały.
Bez przywództwa i zapasów, oddział był na wyczerpaniu sił. Ich morale słabły, a myśli o poddaniu się zaprzątały wiele umysłów.
W tym krytycznym momencie, Gorou wstał. Odrzucił negocjacje i poddanie się, a zamiast tego zaproponował śmiały plan.
Nie będą się dłużej ukrywać. Zamiast tego poprowadziłby większą część plutonu do pozorowanego ataku, aby dać innym szansę na wezwanie posiłków. Kiedy te posiłki nadejdą, będą mogli wykonać wspólny atak.
Na pytanie, co powinni zrobić, gdyby im się nie udało, Gorou odpowiedział:
“Jeśli wróg otoczy nas jeszcze bardziej, nasze opcje będą jeszcze bardziej ograniczone. Ja widzę to tak, że wciąż mamy szansę, więc musimy dać z siebie wszystko.”
“Wezmę na siebie odpowiedzialność, jeśli plan się nie powiedzie”.
Po utrzymaniu linii przez kilka dni bez odpoczynku, wyczerpany Gorou i jego towarzysze zostali w końcu uwolnieni przez siły dowodzone przez samą Sangonomiyę Kokomi.
Po tym wydarzeniu, Gorou został awansowany na kapitana Gorgasii II, a następnie awansował do rangi generała.
Historia nr 2
W oczach ludzi Gorou jest surowym, ale skromnym generałem.
Jest prostolinijny i łatwo nawiązuje kontakt, a swoich podwładnych traktuje jak własną rodzinę, dzieląc z nimi radości i niepowodzenia.
Sangonomiya Kokomi powiedziała kiedyś Gorou, że materiały, zaopatrzenie i żołd są trzema najważniejszymi rzeczami dla armii.
Od tego dnia osobiście tłumaczył swoim podwładnym, jak należy konserwować broń. Za każdym razem, gdy otwierano spichlerze, ściśle nadzorował ten proces, aby zapobiec wszelkim bezprawnym potrąceniom.
I jako Generał Gorou, zawsze będzie dowodził z przodu.
Widok jego szarży na czubku włóczni jest jak sztandar mobilizujący, zachęcający oddziały stojące za nim do dalszego posuwania się naprzód.
To powody, dla których żołnierze bardzo go szanują. Podobnie jak Kokomi, Gorou bardzo ceni życie swoich żołnierzy, ale w przeciwieństwie do nich, nie ceni swojego własnego.
Niektórzy, którzy niewiele rozumieją z procesu myślowego, który za tym stoi, żartują czasem, że Gorou jest “dzieciakiem”, który w ogóle nie wygląda na generała.
Ale dla żołnierzy z wyspy Watatsumi, ten dzieciak jest najlepszym generałem jakiego mogliby sobie wymarzyć.
Historia nr 3
Gorou jest odważny i zdecydowany, często prowadzi słabsze siły do zwycięstwa nad silniejszymi przeciwnikami.
Ma jednak pewną wadę – jego temperament bywa niestabilny.
Oznacza to, że czasami krew napływa mu do głowy w kulminacyjnym momencie bitwy.
Wojna jest okrutna, a Gorou rzeczywiście brakuje doświadczenia w porównaniu z weteranami, którzy walczą na polach bitew od dziesięcioleci.
Na szczęście szybko się uczy i obecnie stara się nadrobić swoje drobne niedociągnięcia.
Sangonomiya Kokomi często przekazuje swoim dowódcom dyrektywy, ale to, w jaki sposób zostaną one wykorzystane, zależy od umiejętności danego dowódcy.
Ze swojej strony, Gorou zawsze jest w stanie wykonać działania, które najlepiej pasują do aktualnej sytuacji, biorąc pod uwagę dyrektywy, które otrzymał.
Gorou wierzy, że z czasem uda mu się przyswoić sobie koncepcje, które się za nimi kryją. Być może wtedy będzie mógł wyjść na pole walki z jeszcze większą pewnością siebie niż dotychczas.
Historia nr 4
Na prośbę Yae Miko, Gorou podjął się pewnej dodatkowej “pracy” w wydawnictwie Yae.
Wraz z zakończeniem okresu obowiązywania Vision Hunt Decree i udanymi negocjacjami pomiędzy wyspą Watatsumi a szogunatem, stosunki pomiędzy obiema stronami zaczynają się ocieplać.
Gorou odwiedził również wyspę Narukami kilka razy, aby sprawdzić zmiany, kupić kilka popularnych książek i udać się do wydawnictwa Yae, aby wykonać zadanie, w którym zgodził się pomóc.
Yae Miko założyła anonimową kolumnę dla Gorou w magazynie “That’s Life”. Czytelnicy będą tam pisać o rzeczach, które ich trapią i przesyłać je do wydawnictwa Yae, a Gorou udzieli im wskazówek.
Wydawnictwo Yae dołoży wszelkich starań, aby zredagować wszelkie dane osobowe ujawnione przez czytelników lub odpowiedzi Gorou i zastąpić prawdziwe imiona pseudonimami.
Według Yae Miko, wybrała go, ponieważ słyszała, że często słuchał swoich podwładnych, gdy ci rozmawiali o sprawach osobistych.
Kolumna okazała się bardzo popularna, ale z jakiegoś powodu, za każdym razem, gdy redaktor dostarcza honorarium Gorou, pyta zawadiacko:
“Ach, skoro już o tym mowa, Gorou, słyszałeś o pani Hinie?”.
“Słyszałem, że jest ona dość popularną felietonistką, i to od niedawna. Czy coś się stało?”
“Och, nie, nie… To nic takiego…”
Historia nr 5
Tak jak żołnierze nie mówią Gorou o wszystkim, co dzieje się w ich życiu, tak i Gorou ma pewne problemy, którymi trudno mu się dzielić.
Na przykład, to, że jego sierść na ogonie staje się matowa i wygląda na zniszczoną, gdy jest zbyt długo wystawiona na działanie warunków atmosferycznych, i to, jak bardzo chciałby ją pielęgnować – gdyby tylko mógł wygospodarować czas w terenie.
Albo o tym, że czasem czuje się trochę gorszy ze względu na swoją drobną budowę ciała, kiedy kąpie się razem z podwładnymi.
Albo o tym, że spotkania z zagadkowymi kobietami, takimi jak Yae Miko, natychmiast przełączają go w tryb obronny, przez co nie jest w stanie właściwie z nimi współdziałać…
Starając się zachować godny szacunku wizerunek, Gorou powstrzymuje się od mówienia swoim żołnierzom o takich kłopotach.
I mimo, że byli w stanie do pewnego stopnia domyślić się jego problemów, żołnierze Watatsumi często po prostu udawali, że ich nie zauważają.
W związku z tym jego zmartwienia wciąż się nawarstwiały, aż do przybycia Podróżnika, który dał generałowi Watatsumi, zawsze dobremu w pozbywaniu się zmartwień innych, kogoś, kto pomógłby mu uwolnić się od jego własnych kłopotów.
Sprzęt wspinaczkowy
Spośród różnych hobby Gorou, ” wspinaczki górskie” są prawdopodobnie w pierwszej trójce.
Wyciskanie z siebie siódmych potów podczas wspinaczki górskiej z towarzyszami i podziwianie otaczającego piękna pomaga ćwiczyć zarówno umysł, jak i ciało oraz jest świetnym sposobem na budowanie więzi koleżeńskich.
Aby lepiej cieszyć się tym hobby, Gorou kupił zestaw wspinaczkowyi od wędrownego handlarza.
Nie jest on szczególnie drogi, ale jest solidny i wytrzymały dzięki czemu Gorou przetrwał wiele niebezpiecznych wspinaczek.
Tak jak dobrze utrzymuje swoją broń, Gorou utrzymuje również ten zestaw sprzętu w doskonałej formie. Nie ma wątpliwości, że będzie mu on towarzyszył w wielu przyszłych podróżach.
Vision
Był czas, kiedy Gorou przypisywał sobie odpowiedzialność za zwycięstwo lub porażkę w bitwie.
“Gdybym tylko stał się trochę silniejszy, być może byłbym w stanie odwrócić losy bitwy”.
W tym duchu Gorou trenował dzień i noc swoje łucznictwo, mając nadzieję, że polegając na swojej sile poprowadzi swoich towarzyszy do zwycięstwa.
Jednak po pewnym czasie na polu bitwy Gorou zobaczył, jak potężni wojownicy są izolowani i chwytani żywcem, podczas gdy słabe oddziały na podrzędnych pozycjach mogą pokonać wrogów dzięki jedności.
Wtedy właśnie Gorou zrozumiał, że możliwości pojedynczej osoby na polu bitwy są ograniczone.
Zdobywanie siły jest oczywiście ważne, ale jeszcze ważniejsze jest zjednoczenie oddziałów, by walczyły jak jeden organizm.
Oddział może być niepokonany tylko wtedy, gdy jest silny razem.
Uświadomiwszy to sobie, Gorou nie dążył już do osiągnięcia szczytu doskonałości w łucznictwie, ale zamiast tego inwestował czas i wysiłek w tych, którzy go otaczali, pomagając wszystkim razem się rozwijać.
Jeśli się nad tym zastanowić, być może to właśnie otworzyło Gorou drzwi do uzyskania jego Vision.
Źródło
Korekta: Sarenka
*Powyższe tłumaczenie jest własnością strony https://genshin-impact.pl/ i nie zezwalamy bez uzyskania zgody na kopiowanie i rozprzestrzenianie go.