Drodzy Podróżnicy,
Szczerze przepraszamy za to że musicie czekać.
Odkąd ogłosiliśmy plan zmian Zhongli’ego, testerzy przekazali programistom wiele cennych uwag odnośnie zmian po sprawdzeniu ich w grze. W międzyczasie, otrzymaliśmy również wiele wartościowych sugestii od Was, głównie poprzez Social Media. Raz jeszcze chcielibyśmy podziękować Wam wszystkim za wasz nieoceniony wkład.
Zebraliśmy wszystkie informacje od Podróżników i zauważyliśmy, iż powinniśmy skupić się na następujących rzeczach:
- Zhongli jest stosunkowo słabym supportem, szczególnie w coopie
- w zespołach z Geo Resonance, Zhongli jako support nie jest zbyt wartościowym bohaterem w porównaniu do innych postaci, co daje mu relatywnie małą strategiczną wartość, zwłaszcza biorąc pod uwagę iż jest 5-cio gwiazdkową postacią
- w trybie dla jednego gracza, Zhongli nie jest zbyt kompatybilny w zespołach bez Geo Resonance
Bazując na tych punktach, postanowiliśmy wprowadzić więcej zmian, które zwiększą jego funkcjonalność jako support, jednocześnie wzmacniając jego wydajność w zespołach Geo, zespołach bez Geo Resonance oraz grach co-op. Zmiany zostaną dodane do testowego serwera wersji 1.3 już 29 grudnia 2020 roku.
Kolejne zmiany umiejętności “Dominus Lapidis” (przytrzymanie E):
Kiedy postać jest chronioną Jadeitową Tarczą, przeciwnicy w określonym promieniu mają zmniejszone wszystkie odporności o 20%. ( żywioły oraz odporność fizyczna ). Efekt się nie nakłada.
Demonstracja zmiany ( wersja testowa, może się różnić z finalną )
Bardziej szczegółowe wyjaśnienie zmian poniżej:
Umiejętność: Dominus Lapidis ( przytrzymany)
Oryginalne działanie:
Powoduje eksplozję energii Geo w pobliżu, wywołując następujące efekty:
- tworzy jadeitową tarczę. Obrażenia absorbowane przez nią skalują się z bazowym maksymalnym HP Zgongli’ego oraz mają 250% absorpcji obrażeń od Geo.
- zadają obszarowe obrażenia Geo
- jeśli w pobliżu znajdują się cele z elementem Geo, to z maksymalnie dwóch takich wyciągnie duże ilości żywiołu Geo. Ten efekt nie zadaje obrażeń
Działanie po pierwszej zmianie:
Powoduje eksplozję energii Geo w pobliżu, wywołując następujące efekty:
- jeśli nie istnieje maksymalna ilość kamiennych filarów, stworzy jeden
- tworzy jadeitową tarczę. Obrażenia absorbowane przez nią skalują się z bazowym maksymalnym HP Zgongli’ego oraz mają 150% absorpcji obrażeń od żywiołów jak i fizycznych
- Kiedy postać jest chronioną Jadeitową Tarczą, przeciwnicy w określonym promieniu mają zmniejszone wszystkie odporności o 20%. ( żywioły oraz odporność fizyczna ). Efekt się nie nakłada
- jeśli w pobliżu znajdują się cele z elementem Geo, to z maksymalnie dwóch takich wyciągnie duże ilości żywiołu Geo. Ten efekt nie zadaje obrażeń
Podczas trwania beta testów, będziemy uważnie obserwować co się dzieje na serwerze żeby zobaczyć jak działają zmiany oraz nie przestajemy słuchać informacji zwrotnej od Podróżników. Przed oficjalną wersją 1.3 wszystkie zmiany zostaną potwierdzone raz jeszcze.
Żeby zobaczyć oryginalny plan zmian, wejdź w ten link: https://genshin-impact.pl/odnosnie-zmian-w-zhonglim/