Plemię Hilichurli wraz z innymi potworami biorą udział w Theater Mechanicus. Przedstawmy je, dobrze?

Hilichurle

Słowa kluczowe: spychanie, przyciąganie Anemo, obrażenia obszarowe.

Pojawiają się na planszy grupami. Jest ich dużo i czasami przechodząc przez poziom chronią się drewnianymi lub kamiennymi tarczami. Bij obszarowo by się ich pozbyć.

Samachurle i Berserkerzy Hilichurli

Słowa kluczowe: spychanie, przyciąganie Anemo, obrażenia obszarowe.

Nie lekceważ ich tylko z powodu małego rozmiaru – biegają naprawdę szybko! Spróbuj kombinacji Tidal Flats (woda) i Thunderstrike (elektryczność) Mechanici aby zadać obrażenia w dużym obszarze. Ich mały rozmiar pozwala łatwo się z nimi rozprawić postaciom z wizją Anemo.

Mitachurle

Słowa kluczowe: niszczenie tarcz, zamrażanie, Geo konstrukcje.

Największe jednostki plemion Hilichurli. Wielcy, umięśnieni przeciwnicy, dźwigają duże, nieporęczne tarcze z drewna lub skały. Gdy zaczną sprint biegną bardzo szybko! Spowolnij ich używając Veneficus Mechanicus: Thin Ice (lód) aby zmniejszyć ich prędkość poruszania się. Jeśli uda ci się ich zamrozić nie będą mogli się poruszyć, a w tym czasie Pyro i obrażenia fizyczne mogą zniszczyć ich odpowiednio drewniane i kamienne tarcze.

Stonehide i Frostarm Lawachurle

Słowa kluczowe: zamrażanie, Geo konstrukcje.

Myliłem się, plemiona Hilichurli mają jeszcze większe jednostki! Fizycznie są niesamowicie zamaszyści, ale Pyro i obrażenia fizyczne mogą szybko zdjąć ich pancerze. Możesz również zamrozić ich albo używać konstrukcji Geo aby nie pozwolić im iść dalej.

Slimy i duże Slimy

Słowa kluczowe: ataki żywiołowe.

Uformowane z połączonej energii żywiołów są odporne na obrażenia od odpowiadającego im elementu. Są jednak bezradne wobec żywiołów które wchodzą w reakcje z ich elementem.

Abyss Mage

Słowa kluczowe: niszczenie żywiołowych tarcz.

Stwory posługujące się dziwnym językiem. Zwykle unoszą się w powietrzu i są chronione przez tarcze żywiołów zapewniające im odporność na obrażenia od konkretnego elementu. Jeśli jednak zniszczysz ich tarczę odpowiednim żywiołowym atakiem… Cóż, i kto się teraz śmieje?

Ruin Guardy i Ruin Graderzy

Słowa kluczowe: zamrażanie, Geo konstrukcje, reakcje żywiołów.

Poruszają się wolno, ale z jakiegoś powodu wzbudza to większy strach. Atak fizyczny na niewiele się zdziała, więc zamiast tego używaj reakcji żywiołów. Dodatkowo możesz blokować ich ścieżki za pomocą konstrukcji Geo, a jeśli będzie to potrzebne możesz wyłączyć Adeptus Bridge (to te śmieszne, żółte mosty) za pomocą mechanizmów na danej planszy aby wysłać je po ich zgubę…

Ruin Hunterzy

Słowa kluczowe: wykorzystywanie luk, reakcje żywiołów.

Przerażające, latające w powietrzu mechaniczne bestie! Rzeczywiście latają bardzo szybko, ale od czasu do czasu zatrzymują się na krótką chwilę… O co w tym wszystkim chodzi? A kogo to obchodzi? Skorzystaj z okazji i ściągnij ich reakcją żywiołów!