Praktycznie od początku zamkniętej bety gracze narzekają na system Resin.
Jest to taka waluta, którą należy zapłacić, za odbiór nagród robiąc Domain lub niektóre bossy. Problem polega na tym, że ilość odnawialnych Resin jest ograniczona a możliwości farmienia są zbyt duże. Przekłada się to na to, że końcowy gracz chcąc ulepszyć swoje postaci będzie to robić w sposób żmudny i powolny.

Dwie grupy docelowe.

Od razu zaznaczę tutaj jedną rzecz. Społeczeństwo Genshin Impact obecnie dzieli się na dwie grupy. W pierwszej znajdują się osoby, które nie mają czasu na granie. W wyniku czego taki system w zupełności im wystarcza. Druga natomiast jest nieco liczniejsza stąd to całe narzekanie. Osoby, które wręcz zachwyciły się grą, chcą wycisnąć z niej jak największy potencjał. I tutaj zaczyna się problem, ponieważ większość graczy ma ograniczoną możliwość farmienia. Wierzcie mi, są osoby, które uwielbiają robić po kilka razy te same Domain w nadziei, że wreszcie wypadnie upragniony artefakt.

Zmiany ale czy dobre?

Nadchodząca aktualizacja 1.1 ma na celu rozwiązanie tego problemu, wprowadzając dwie zmiany w grze: zmniejszając ilość Resin wymaganej do ukończenia wyzwania tygodniowego Battle Passa z 1600 do 1200 oraz zwiększając ilość, którą gracze mogą gromadzić i przechowywać ze 120 do 160. Niestety nie podali informacji czy również tempo odnawiania się skróci.
Obecnie jest to aż 8 minut na odnowienie 1 Resin co daje nam 16h na całość. Przy 160 będziemy czekać coś ok 21h. Absurd.

To poprawa, ale w oczach wielu graczy będzie niewystarczająca. Problem, odzwierciedlony w odpowiedziach na Twitterze, polega na tym, że ilość Resin wymaganej do wykonania różnych czynności i jej boleśnie powolne tempo ładowania pozostają niezmienione, więc gracze w grze końcowej są nadal bardzo ograniczeni w tym, co mogą zrobić. Jak ujął to użytkownik Twittera, Makenji, „40 więcej Resin oznacza po prostu dwie dodatkowe domeny lub jednego dodatkowego Bossa dziennie, co można zrobić w mniej niż dziesięć minut”.

Komentarz użytkownika

Tak jak wspomniałam wyżej bardziej przypadkowi gracze wydają się szczęśliwsi ze zmiany. Wyższy limit oznacza, że ​​ludzie, którzy są poza grą przez dłuższy czas (a więc głównie gracze PC / PS4, a nie mobilni) będą mogli spełnić wymagania dotyczące przepustki bojowej w pojedynczych sesjach dziennie. Zamiast logować się dwa razy dziennie, aby zmaksymalizować ich wydajność. Nie stracą też tyle Resin, ponieważ nie „marnują” czasu doładowania, gdy ich zbiorniki są pełne.

Nie oznacza to, że nie ma miejsca na kolejne zmiany. Biorąc pod uwagę ogromną popularność Genshin Impact, nie zdziwiłabym się, widząc je w przyszłości. Jak zauważyło kilku graczy nawet jeśli ta zmiana w systemie Resin nie jest dokładnie tym, czego wszyscy chcieli, przynajmniej jest to znak, że deweloperzy zwracają na to uwagę. I ja też mam taką nadzieję.