Drodzy podróżnicy 

Niedawno otrzymaliśmy bardzo dużo zgłoszeń od graczy w sprawie Zhongli. Deweloperzy przyłożyli sporo uwagi do postaci Zhongli’ego od rozpoczęcia testów offline. Porównywaliśmy i analizowaliśmy wszystkie zgłoszenia i wiele razy dyskutowaliśmy na ten temat.

Przepraszamy za opóźnioną odpowiedź z naszej strony, która sprawiła złe wrażenie na wszystkich. Prawda jest taka ,że odkąd dodaliśmy tę postać, obserwowaliśmy sytuację pod względem opinii w mediach społecznościowych jak i pod względem analizy danych z gry dotyczących tego ile graczy posiada, ulepsza oraz gra Zhongli’m.

Chcielibyśmy wykorzystać tę szansę do podzielenia się naszą opinią na temat Zhongli.

Kiedy coś projektujemy, mamy nadzieję na zapewnienie graczom tak zróżnicowanych mechanik jak się da. Tak samo było w przypadku Zhongli’ego. Zhgonli jest zdefiniowany jako postać pomocnicza, a główną rolą postaci pomocniczej jest umiejętność chronienia innych postaci z drużyny. Na podstawie tego określiliśmy jego dwie umiejętności jako tworzenie tarczy i kontrolę nad przeciwnikiem: The Jade Shield (stworzona przez przytrzymanie Dominus Lapidis) Zapewnia skuteczną absorbcję jak i osłonę bez polegania na żadnym innym wyposażeniu.

Planet Befall daje efektywną kontrolę nad grupami przeciwników bez polegania na reakcjach żywiołów czy innych bonusach wyposażenia.

Z punktu widzenia projektanta, są dwie funkcje które mogą umożliwić mu spełnienie swojej roli jako postaci pomocniczej i ze sprawdzenia danych gry dowiedzieliśmy się ,że Zhongli efektywnie usprawnia zdolności graczy do przeżycia.

Pod względem projektowania Zhongli’ego i usprawniania jego zdolności, Zhongli jest postacią która głównie otrzymuje korzyści na podstawie HP, w przeciwieństwie do innych postaci które skupione są na DMG. W ten sposób im bardziej HP Zhongli’ego wzrośnie tym jego zdolności pomocnicze będą lepsze, pomagając mu przeżyć. W przeciwieństwie do postaci atakujących, rola Zhongli’ego opiera się na zapewnieniu bezpieczeństwa i stabilnej ochrony dla drużyny w każdym środowisku.

Zawsze gdy wprowadzamy korekty do etapów wyzwań, aspektów otwartego świata, systemów i postaci, przed ostrożnym i uważnym tworzeniem planu zawsze zaczynamy od obszernej analizy statystyk bojowych postaci, opinii użytkowników i etosu postaci. Aktualnie jesteśmy zaangażowani w analizowaniu Zhongli’ego. W przyszłych wersjach, zamierzamy kontynuować analizę oraz dostosować rzeczy tak aby wszystkie wasze ukochane postacie miały swoje role do odegrania oraz swoje chwile w których zabłysną, możemy was tylko prosić o cierpliwość.

W dodatku przy pomocy zgłoszeń graczy odkryliśmy błąd wpływający obecnie na Zhongli’ego: Po aktywowaniu drugiej konstelacji „Stone, the Cradle of jade” użycie elemental burst może nie wyzwolić boostu DMG pochodzącego z efektu rezonansu „Enduring Rock” deweloperzy pracują nad tym, szacujemy ,że błąd zostanie naprawiony w aktualizacji dnia 10.12.2020 gracze dostaną odpowiednią rekompensatę.

Zapewniamy, że deweloperzy będą nadal obserwować opinię graczy poprzez grę jak i social media tak jak to było dotychczas. Wasze wsparcie jest naszą największą motywacją do dalszego ulepszania Genshin Impact

 

źródło: https://forums.mihoyo.com/genshin/article/100444