Drodzy Podróżnicy,
bardzo istotną kwestią jest dla nas bezpieczeństwo waszych kont. Aby o nie zadbać, dodaliśmy nową funkcję polegającą na weryfikacji poprzez e-mail lub numer telefonu. Ta funkcja jest dostępna od 17/05 19:00.
Otrzymaliśmy sporą ilość feedbacku związanego z tą nową funkcją. Zbierając najczęściej zadawane pytania, prezentujemy wam odpowiedź na nie poniżej.
Q1: Jak mogę się zalogować do gry jeśli adres e-mail lub numer telefonu nie mogą otrzymać kodu weryfikacyjnego?
- Podróżnicy, którzy przed dodaniem funkcji połączyli swoje konto z aktywnym adresem e-mail, ale nie mogą uzyskać kodu, mogą nadal zalogować się na swoje konto miHoYo i zmienić połączony numer telefonu lub adres e-mail w zakładce “Account Management”.
- Jeśli adres e-mail lub numer telefonu nie są już dłużej aktywne, skontaktuj się z serwisem klienta poprzez naszą stronę na Facebooku lub poprzez mail genshin_cs@mihoyo.com, aby zmienić swój połączony e-mail lub numer telefonu. (Ten proces może zająć około tygodnia.)
Q2: Czy to możliwe, aby wyłączyć funkcję weryfikacji dwuetapowej poprzez wejście w miHoYo Account > Account Management > Login Devices?
Możliwość włączenia i wyłączenia tej funkcji jest jedną z wielu nowości, jakie zaprezentujemy. Zapewniamy, że Podróżnicy będą na bieżąco informowani o wszelkich nowościach.
Q3: Od zawsze logowałem się do gry zarówno poprzez komputer, jak i poprzez urządzenie mobilne. W jaki sposób system decyduje, które z nich jest “nowym urządzeniem”?
Pierwsze urządzenie, którego użyjesz do logowania po dodaniu owej funkcji, nie będzie wymagało kodu weryfikacyjnego. Kolejne urządzenia są traktowane jako nowe i będą takiego kodu wymagać.
Podróżnicy, którzy napotkali problem polegający na potrzebie wpisania kodu przy logowaniu się z pierwszego urządzenia, mogą sprawdzić listę połączonych urządzeń logując się na swoje konto miHoYo i wchodząc w zakładkę “Account Management”.
Q4: To okropnie męczące wpisywać kod weryfikacyjny za każdym razem, gdy się loguję.
Po wpisaniu kody weryfikacyjnego na nowym urządzeniu po raz pierwszy, nie będzie ono już potem wymagać wpisywania go po raz kolejny.
Q5: Moje konto nie jest połączone z żadnym adresem e-mail, jak mogę otrzymać kod weryfikacyjny?
Konta bez połączonego adresu e-mail obecnie nie mają dostępu do nowej funkcji weryfikacji logowania.
Q6: Nie mogę zalogować się do gry i jestem notorycznie pytany o kod weryfikacyjny. Jak mogę zarządzać swoimi urządzeniami?
Podróżnicy mogą zalogować się na swoje konto miHoYo, a następnie wejść w Account Management > Login Devices, aby zobaczyć połączone urządzenia lub je usunąć. Po usunięciu urządzenia, kod weryfikacyjny będzie wymagany za pierwszym razem, gdy będziesz próbował się z niego zalogować.
Raz jeszcze, dziękujemy wszystkim za wasze zrozumienie i wsparcie. Nie opierajcie się kontaktować z nami, jeśli napotkacie jakiekolwiek inne problemy – zapewniamy, że zbierzemy i rozpatrzymy cały otrzymany feedback. Dalej będziemy dbać o bezpieczeństwo kont i poświęcimy uwagę na doświadczenia Podróżników związane z nowymi funkcjami dotyczącymi bezpieczeństwa konta.
Tłumaczenie: Sarenka