Ten artykuł zawiera wszelkie informacje jakie zostały poprawione/zmienione wraz z wprowadzeniem najnowszej aktualizacji. Wszelkie wiadomości na temat nowego kontentu znajdziecie w poprzednich artykułach:

O reputacji i postępie w eksploracji. Wstępnie o aktualizacji 1.1

Potwierdzone banery, nowy battle pass, nowe questy i inne!

Naprawa oraz Optymalizacja

Optymalizacja

  • Potwory (optymalizacja logiki gdzie mają pojawiać się Geovishap Hatchlings i Whopperflowers podczas wychodzenia z ziemi, gdy te znajdują się w pobliżu wody.

System

1. Sposobu wyświetlania wyposażonych przedmiotów: Artefakty i broń wyświetlają teraz awatar postaci wyposażonej w broń.

2. Bossowie nie są już dzieleni na kategorie według regionu w książce, ale według typu potwora.

3. Usunięto limit załadunku i zastąpiono miejscami inwentarza. Miejsca są podzielone na 3 kategorie – 2000 na broń, 1000 na artefakty i 2000 na inne materiały. Identyczne materiały będą nadal układane w tym samym gnieździe. Kiedy wszystkie miejsca w ekwipunku w danej kategorii są pełne, nie można już zdobyć przedmiotów z tej kategorii i trzeba będzie wyczyścić niektóre miejsca.

4. Zwiększa limit Resin ze 120 do 160.

Inne

1. Zostało zmniejszone zapotrzebowanie na Resin w misjach tygodniowych Battle Pass z 1600 do 1200.

2. Zmieniono standardowy baner „Wanderlust Invocation”. (Treść i zasady życzeń pozostają takie same, zmieniono jedynie baner).

3. Zmieniono kryteria odblokowania zadania fabularnego „Astrolabos Chapter: Act I”. Aby odblokować to zadanie, gracze muszą najpierw ukończyć misję fabularną „Rozdział Trifolium: Akt I”.

4. Zmiany nazwy niektórych osiągnięć.

5. „Zmiana uprawnienia do nagrody w przypadku nagród za rejestrację wstępną i 10 milionów nagród za globalną rejestrację wstępną: usuwa pierwotne ograniczenia kwalifikowalności.

Nowe kryteria kwalifikacyjne do ubiegania się o nagrody za rejestrację wstępną: nie ma żadnych ograniczeń.

Nowe kryteria kwalifikacyjne do odebrania nagrody za 10 milionów globalnych rejestracji wstępnych: Adventure Rank 10 lub wyższa.

Podróżni, którzy spełniają nowe kryteria kwalifikacyjne, mogą odebrać nagrody rozdawane pocztą w grze. (Podróżni, którzy już odebrali te nagrody, nie otrzymają ich ponownie).

Naprawa błędów

Zadania

1. Naprawiono błąd, w wyniku którego Cyrus z Gildii Poszukiwaczy Przygód z Mondstadt mógł nie wyświetlać się poprawnie, co oznaczało, że odpowiadające mu zadanie nie mogło przebiegać prawidłowo.

2. Naprawiono problem z misją fabularną „Mondstadt Glider”, w wyniku którego postęp w zadaniu mógł nie postępować zgodnie z oczekiwaniami w określonych okolicznościach.

3. Naprawiono problem z misją fabularną „Master’s Day Off”, przez który Jean mogła nie pojawiać się poprawnie w jej biurze w siedzibie.

4. Naprawiono problem z misją fabularną „Sara’s Worries”, w wyniku którego ekran przesyłania przedmiotów mógł nie wyświetlać się poprawnie.

5. Naprawiono problem z Archon Quest „Venti’s New Plan”, który powodował, że skrzynia w podziemiach katedry mogła się nie otwierać.

6. Naprawia problem z Archon Quest „Chasing Shadows”, w wyniku którego zdobycie przedmiotu questowego może być niemożliwe.

7. Naprawiono problem z World Quest „Treasure Lost, Treasure Found”, który powodował, że badanie dziwnej jadeitowej płyty mogło powodować problemy z postępami w zadaniu.

8. Naprawiono problem w World Quest „After the Storm”, w wyniku którego Crystal Ore może nie odświeżać się prawidłowo w zadaniu.

9. Naprawiono problem z World Quest „Old Tastes Die Hard”, w wyniku którego postęp zadania mógł nie postępować zgodnie z oczekiwaniami.

10. Naprawiono problem z misją „A Quiet Day in Liyue Harbor”, przez który dialog z Bolai mógł nie uruchamiać się prawidłowo.

11. Naprawiono problem z World Quest „Break the Sword Cemetery Seal”, w wyniku którego aktywacja pomnika żywiołu nie może usunąć pieczęci.

12. Naprawiono problem z World Quest „Break the Sword Cemetery Seal”, w wyniku którego skrzynia mogła się nie pojawiać po ukończeniu zadania.

13. Naprawia problem z World Quest „A Fine Opportunity?” przez co postęp misji może nie postępować zgodnie z oczekiwaniami.

14. Rozwiązuje problem z poleceniem “One Ship, Two Ships, Three Ships..”, w wyniku którego może wystąpić błąd podczas oddawania zadania.

15. Naprawia problem z poleceniem „Pigeons Go AWOL”, w wyniku którego Draff może znikać.

16. Naprawiono problem z prowizją „Dangerous Haul”, przez który przedmioty wypadające z potworów nie były zgodne z oczekiwaniami.

Domains

1. Naprawiono problem z „Stormterror Confrontation”, w wyniku którego postać mogła utknąć po upadku Stormterrora (yay).

2. Naprawiono problem z „Stormterror Confrontation”, który powodował, że obszar działania smoczego oddechu Stormterrora był nieprawidłowy.

3. Naprawiono problem z „Stormterror Confrontation”, w wyniku którego postać mogła powoli schodzić podczas wspinaczki na Stormterrorze.

4. Rozwiązuje problem z „The Reward for Courage is Flight”, przez który instrukcje misji mogą nie być wyświetlane poprawnie.

5. Naprawiono problem w fazie próbnej postaci (trials), w wyniku którego gracze mogli nie być w stanie opuścić sceny.

6. Naprawiono problem w domenach, w wyniku którego niektóre umiejętności Cryo mogły niepoprawnie powodować wielokrotne DMG postaci.

Co-op

1. Naprawiono problem w trybie kooperacji, który uniemożliwiał graczom zmianę postaci po śmierci aktualnej postaci.

2. Naprawiono problem w trybie kooperacji, w wyniku którego HP Ruin Guards może ulec zmianie po dołączeniu innych graczy do sesji.

3. Naprawiono problem w trybie kooperacji, w wyniku którego po ukończeniu wyzwania Ley Line Blossom gracze nie są proszeni o odebranie nagrody w określonych okolicznościach.

4. Naprawiono problem w trybie kooperacji, w wyniku którego po usunięciu z członka drużyny na ekranie Wish rzeczy mogą nie wyświetlać się poprawnie po powrocie do świata.

5. Naprawiono błąd, w wyniku którego, gdy w drużynie kooperacyjnej są dwie Mony i obie rzucają jednocześnie Elemental Burst „Stellaris Phantasm”, „Illusory Bubble” może ono zadziałać tylko raz.

6. Naprawiono błąd, w wyniku którego czas trwania efektów żywnościowych mógł nie działać zgodnie z przeznaczeniem po opuszczeniu trybu współpracy.

7. Naprawiono problem wpływający na niektóre postacie w trybie kooperacji, w wyniku którego ten sam efekt talentu kumuluje się nieprawidłowo, jeśli w drużynie jest wielu graczy.

8. Naprawiono problem z niektórymi postaciami w trybie kooperacji, w wyniku którego wielu graczy użyło tego samego efektu tej samej postaci na wrogu, efekt ten mógł się nie odświeżyć.

Rozgrywka

1. Naprawiono błąd, w wyniku którego osiągnięcie „Friends, Travelers, Lend Me Your Ears…” i „Once Upon a Time…” mogło nie być możliwe.

2. Naprawiono problem z Shrines of Depths, w wyniku którego skrzynie mogły nie wyświetlać się poprawnie.

3. Naprawia problem z nieprawidłowym stanem niektórych skrzyń.

Potwory

1. Naprawiono błąd, w wyniku którego walka mogła się siłą zakończyć, jeśli nielatający potwór spędził długi czas w zawieszeniu w powietrzu.

2. Naprawiono problem z Oceanidami, w wyniku którego modele przywołanych przez nie bytów mogły znikać.

3. Naprawiono problem z Cryo Regisvines i Pyro Regisvines, w wyniku którego meteoryty przywołane przez Umiejętność Żywiołów Podróżnika (Geo) „Starfell Sword” mogą podnosić te potwory.

4. Rozwiązuje problem z Whopperflowers, w wyniku którego ich model może znikać w określonych okolicznościach.

5. Naprawiono problem z Whopperflowers, w wyniku którego nie można ich zaatakować, jeśli zostaną przyciągnięte przez Wybuch Żywiołów Ventiego „Wind’s Grand Ode” podczas wychodzenia z ziemi.

6. Naprawiono błąd, w wyniku którego zmiana postaci, gdy Abyss Mage jest w stanie osłabienia, może na siłę zakończyć bitwę.

7. Naprawiono błąd, w wyniku którego Abyss Mage mogli pojawiać się na górze bronionego celu.

8. Naprawiono błąd, w wyniku którego potwory czasami atakowały Motyle i Świetliki.

9. Naprawiono błąd, w wyniku którego jeśli pisklę Geovishap zginie podczas tunelowania, upuszczone przedmioty nie mogą być zebrane.

10. Naprawiono błąd, w wyniku którego latające potwory mogły otrzymać DMG w powietrzu.

11. Naprawiono błąd, w wyniku którego DMG reakcji na żywiołów był nieprawidłowy, jeśli potwór wywoła reakcję Overloaded, Superconduct, lub Electro-Charged w momencie śmierci.

12. Naprawiono problem z magami Fatui Electro Cicin, przez który ich modele w określonych okolicznościach wyglądały nieprawidłowo.

13. Naprawiono błąd, w wyniku którego teleportacja podczas walki z Oceanidem powodowała błędy w procesie walki.

Broń

1. Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdobyciu Sacrificial Sword w systemie życzeń wyświetlana była nieprawidłowa grafika.

2. Naprawiono błąd, w wyniku którego teleportowanie się postaci wyposażonej w Thrilling Tales of Dragon Slayers aktywowało efekt afiksu broni „Legacy”.

3. Naprawiono błąd, w wyniku którego, gdy miecz Skyrider jest wyposażony, jeśli ultimatum (Q) zostanie użyte podczas trwania efektu Determinacji broni, czas trwania efektu broni może się nie odświeżać.

4. Naprawiono błąd, w wyniku którego po założeniu The Bell tarcza stworzona przez efekt broni „Rebellious Guardian” nie zwiększa odporności postaci na zakłócenia.

5. Naprawiono błąd wpływający na Royal Greatsword, Royal Longsword, Royal Grimoire i Royal Bow, w wyniku którego postać wyposażona w broń aktywuje efekt broni „Focus”, efekt nie jest usuwany w oczekiwany sposób w pewnych sytuacjach.

Postaci

1. Naprawiono problem z Venti, który powodował, że po naładowaniu umiejętności Żywiołów „Skyward Sonnet” i wzbiciu się w powietrze, otwarcie funkcji robienia zdjęcia i ukrycie postaci mogło spowodować, że postać nadal unosiła się w nieskończoność.

2. Poprawiono opisy efektów Talentów bojowych postaci Anemo związanych z przyciąganiem i wysysaniem wrogów w niektórych językach.

3. Naprawiono problem z Barbarą, w wyniku którego po zalogowaniu się do gry, jeśli Barbara jest w drużynie, ale gracz nie przełączył się jeszcze na nią, poz. 1 „Gleeful Songs” z konstelacji mogą nie zostać zastosowane.

4. Rozwiązuje problem z postaciami używającymi łuku, które czasami atakują w złym kierunku.

5. Naprawiono problem z Diluc, który powodował, że po aktywacji Lv. 6 Konstelacji „Flaming Sword, Nemesis of Dark” mogą wystąpić błędy podczas kolejnych normalnych ataków Diluca podczas poruszania się naprzemiennie między umiejętnością żywiołów „Searing Onslaught” i normalnym atakiem Diluca.

6. Naprawiono problem z Qiqi, w wyniku którego premia lecznicza talentu”Life-Prolonging Methods” może być aktywowana tylko przez Herald of Frost przywołanego przy użyciu umiejętności Żywiołów „Adeptus Art: Herald of Frost”.

7. Naprawiono problem z Qiqi, w wyniku którego po aktywacji Lv. 6 Konstelacja „Rite of Resurrection” rzucająca Q „Adeptus Art: Preserver of Fortune” w trybie Co-Op może ożywić upadłe postacie członka drużyny, które nie znajdują się obecnie w tej samej domenie lub w otwartym świecie.

8. Naprawiono błąd wpływający na Amber, Venti, Kaeya i Razor, przez który ich pasywne talenty “Gliding Champion,” “Windrider,” “Hidden Strength,” oraz “Wolvensprint” mogły napotkać błędy, gdy postać zostanie wyrzucona z drużyny.

9. Naprawiono problem z Kaeyą, który powodował, że po aktywacji Lv. 4 Constellation „Frozen Kiss”, efekt tarczy konstelacji może nie zostać aktywowany przez niektóre rodzaje ataków.

10. Naprawiono problem z Razor, który powodował, że jeśli biegł sprintem natychmiast po rzuceniu i uderzeniu wrogów ”Claw and Thunder”, mógł nie być w stanie zebrać pieczęci elektro lub cząstek elementarnych.

11. Naprawiono problem z Podróżnikiem (Anemo), który powodował, że po aktywowaniu pasywnego talentu „Second Wind” efekt pasywnego talentu nie był kontynuowany, jeśli gracz zmienił postać na inną.

12. Naprawiono problem z Bennettem, który powodował, że umiejętność „Passion Overload” mogła nie trafiać celów w bardzo bliskiej odległości.

13. Naprawiono problem z Barbarą, Qiqi, Noelle i Bennettem, przez który uzdrawiające talenty nie działały na członków drużyny.

14. Naprawiono problem z Barbarą, który powodował, że po aktywacji Lv. 2 Constellation „Vitality Burst”, premia DMG, którą powinna zapewniać, może nie działać poprawnie, gdy umiejętność żywiołów „Let the Show Begin ♪” jest rzucana wielokrotnie.

15. Naprawiono problem z Barbarą, w wyniku którego po użyciu jej Umiejętności „Let the Show Begin ♪”, zdrowie niektórych postaci w drużynie może nie zostać przywrócone, gdy Barbara zaatakuje normalnym atakiem.

16. Naprawiono problem z umiejętnością Xingqiu „Guhua Sword: Fatal Rainscreen” i Q „Guhua Sword: Raincutter”, w wyniku którego niektóre rodzaje nadchodzących ataków zadają zmniejszone obrażenia od obrażeń, ale nie niszczą jednego z Rain Swords.

17. Naprawiono problem z Umiejętnością Xingqiu „Guhua Sword: Fatal Rainscreen” i Q „Guhua Sword: Raincutter”, w wyniku którego po rzuceniu którejkolwiek umiejętności i obecności Rain Swords zmiana postaci może powodować błędy w zadawaniu DMG reakcjami elektro-naładowanymi wywołane przez Rain Swords.

18. Naprawiono problem z umiejętnością żywiołów Xingqiu „Guhua Sword: Fatal Rainscreen”, w wyniku którego po rzuceniu umiejętności i obecności Rain Swords zmiana postaci w momencie pęknięcia Rain Swords może powodować nieprawidłowe działanie efektów talentu.

19. Naprawiono problem z opcją Klee Lv. 6 Konstelacja „Blazing Delight”, dzięki której w trybie kooperacji efekty mogą nie działać na innych Klees w drużynie kooperacyjnej.

20. Naprawiono problem z Klee, który powodował, że po uzyskaniu Iskry Wybuchowej z talentu „Blazing Delight”, Iskra Wybuchowa mogła zostać niepoprawnie zużyta, jeśli Atak z Naładowaniem został przerwany.

21. Naprawiono problem z Klee, który powodował, że po upadku i ożywieniu, gdy wybuch żywiołu „Sparks ‘n’ Splash” jest nadal aktywny, animacje „Sparks ‘n’ Splash” pozostają po zakończeniu Q.

22. Naprawia problem z umiejętnością Keqing „Stellar Restoration”, w wyniku którego po przytrzymaniu umiejętności i rzuceniu Lightning Stiletto, zmianie postaci, ponownym przełączeniu na Keqing i ponownym użyciu „Stellar Restoration”, może nie być w stanie polecieć do miejsca, w którym znajduje się szpilka.

23. Naprawiono problem z poziomem Noelle. 2 Konstelacja „Combat Maid”, w wyniku której zmniejszenie Zużycie Wytrzymałości przyznane za jej Naładowany Atak może nie łączyć się prawidłowo z innymi spadkami Zużycia Wytrzymałości, przez co Zużycie Wytrzymałości naładowanych Ataków jest wyższe niż zamierzone.

24. Naprawiono problem z Noelle, który powodował, że po rzuceniu Q „Sweeping Time”, jej Atak nie zadawał Geo DMG.

25. Naprawiono problem z Sucrose, który powodował, że jeśli gracz szybko zmienił postać na inną postać po rzuceniu Q „”Forbidden Creation – Isomer 75 / Type II”, a następnie przełącza się z powrotem na Sucroseę, jej model broni może nie wyświetlać się poprawnie podczas ataku.

26. Naprawiono problem z umiejętnością Beidou „Tidecaller”, który powodował, że absorpcja DMG tarczy mogła być nieprawidłowa.

27. Naprawiono problem z Moną i Barbarą, przez który efekty specjalne ich naładowanych ataków mogły nie wyświetlać się poprawnie, jeśli zostały przerwane przez skok lub zmianę postaci.

28. Naprawia problem z Moną, w wyniku którego po użyciu jej Q na wrogach, niektóre typy DMG mogą nie usunąć Illusory Bubble.

29. Naprawia problem z Moną, przez który użycie Talentu „Illusory Torrent” mogło nieprawidłowo aktywować ukończenie pewnego ukrytego osiągnięcia.

30. Naprawiono problem z Chongyunem, który powodował, że jego Naładowany Atak mógł być rzucany w sposób ciągły, aż do wyczerpania Wytrzymałości.

31. Naprawiono problem z Chongyunem, który powodował, że gdy aktywowany jest efekt Composed” Sacrificial Greatsworda, dwukrotne rzucenie Umiejętności „Spirit Blade: Chonghua’s Layered Frost” może powodować błędy w DMG umiejętności przy drugim użyciu.

32. Naprawia problem z naładowanym atakiem Ningguang, który mógł powodować błędy w jej ruchach.

33. Naprawiono problem z Ningguang, który powodował, że po aktywacji Lv. 6 Konstelacja „Grandeur be the Seven Stars”, użycie normalnego ataku i Q „Starshatter” może spowodować, że liczba Star Jades będzie nieprawidłowa.

34. Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie mogły kontynuować sprint po wyczerpaniu Staminy przez skakanie.

35. Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie mogły pozostawać na powierzchni wody po stopieniu lodu, wykonując kolejne ataki.

36. Naprawia problem polegający na tym, że postacie czasami nie mogły wstać po siadaniu.

37. Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas zmiany postaci podczas rzucania Q, wzmocnienia są wyzwalane nawet wtedy, gdy Q nie zostało pomyślnie rzucone.

38. Naprawia problem znikania modeli broni postaci w określonych okolicznościach.

39. Rozwiązuje problem ciągłego wyzwalania się ataków w określonych okolicznościach.

40. Naprawia problem z Podróżnikiem (Geo), w wyniku którego, gdy potwór zostanie podniesiony przez Meteoryt z Umiejętności Żywiołów, walka może się zakończyć na siłę.

41. Naprawiono błąd, w wyniku którego umiejętność żywiołów niektórych postaci miała 0-sekundowy czas odnowienia w niektórych sytuacjach.

Inne

1. Naprawiono problemy z trzema modelami scenerii w pobliżu areny „Lupus Boreas, Dominator of Wolves”.

2. Naprawia problem na PlayStation®4, który uniemożliwiał przewijanie w celu wyświetlenia możliwych nagród za domenę.

3. Rozwiązuje problem z kilkoma scenami i postaciami, w wyniku których kamera porusza się wewnątrz modelu postaci.

4. Naprawia problem, w wyniku którego postacie i potwory z Krainy Lodu nie zachowują się zgodnie z oczekiwaniami w określonych okolicznościach.

5. Naprawia problem zwierząt pojawiających się czasami w niewłaściwych środowiskach.

6. Naprawiono błędy dźwiękowe wpływające na kilka potworów, scen i postaci.

7. Rozwiązuje kilka problemów z rozpoznawaniem kontrolera.

8. Naprawiono niektóre problemy z wyświetlaniem i tłumaczeniem wpływające na niektóre języki.

9. Naprawiono błąd, w wyniku którego DMG zadawany postaciom i potworom przez Płonącą trawę nie skalowało się z poziomem świata.

10. Naprawia problem, w wyniku którego wskazówki dotyczące skrzyni znikają zbyt długo po otwarciu skrzyni.

11. Naprawia problem z menu zadań, w wyniku którego nagrody czasami nie są wyświetlane w całości.

12. Naprawiono problem z Golden Crab, który powodował, że opis efektu na ekranie gotowania nie zgadzał się z rzeczywistym efektem.

13. Naprawia problem z kontrolerami polegający na tym, że przytrzymanie danego przycisku nie zwiększa szybko ilości przedmiotu tak, jak powinno.

14. Naprawiono problem z błędnym uruchamianiem się Shatter DMG.

15. Naprawiono błąd, w wyniku którego czerwone odznaki powiadomień nieprawidłowo pojawiały się przy awatarze Podróżnika (Geo) na liście postaci w określonych okolicznościach.

16. Naprawia problem z awarią gry po otwarciu ekranu życzeń w określonych okolicznościach.

17. Naprawiono błąd, przez który zbieranie Primogemów z „Blessing of the Welkin Moon” czasami nie uruchamiało animacji zbierania Primogemów w określonych okolicznościach.

18. Rozwiązuje problem w telefonie komórkowym, w wyniku którego woda na Mt. Aozang w Liyue nie zamarza prawidłowo.

19. Naprawiono błąd, w wyniku którego jeśli Electro-Charged jest aktywowany przez dodanie efektów żywiołów w określonej kolejności, kolejne DMG zadane reakcjami Electro-Charged mogą nie działać poprawnie.

20. Naprawiono problem z efektem Elemental Resonance “Shattering Ice” oraz Kaeya’s Constellation Lv. 1 “Excellent Blood” nie działa przeciwko Cryo Slimom.

21. Naprawiono błąd, w wyniku którego, gdy różne rodzaje obrażeń z reakcją na żywioły zostały zadane potworowi w bardzo krótkim czasie, niektóre obrażenia z reakcją na żywioły mogły nie zostać zastosowane poprawnie.

22. Naprawia problem z ekranem postaci, który powodował, że zmiana postaci podczas jednoczesnego otwierania przebieralni mogła spowodować zawieszenie gry.

23. Naprawiono błąd, w wyniku którego przy posiadaniu maksymalnej liczby broni wskazówka wyświetlana przy zakupie broni w Sklepie zawierała niewłaściwą treść.

24. Rozwiązuje problem na ekranie poczty, w wyniku którego wielokrotne naciskanie przycisku Usuń może usuwać wiadomości zawierające nieodebrane załączniki.

25. Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas rozpoczynania wyzwania polegającego na próbie postaci po spożyciu jedzenia, a następnie wychodzenia z wyzwania, gdy efekt jedzenia jest nadal aktywny, czas trwania efektu nie był zgodny z oczekiwaniami.

26. Naprawiono nieprawidłowe opisy efektów postaci / artefaktów. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zobacz post na stronie internetowej Genshin Impact zatytułowany „Najnowsze poprawki i dostosowania opisów w grze”.