Dzień dobry, podróżnicy! Po raz kolejny przedstawiamy najnowsze i najlepsze z dyskusji deweloperów! Słyszeliśmy, że całość jest świeżo po wyjęciu z pieca ~

P1: Kiedy nastąpi pre-instalacja na platformach mobilnych? My, gracze mobilni, chcemy grać szybciej, tak jak gracze PC!

O1: Przed aktualizacją wersji 1.3 zostanie udostępniona preinstalacja na urządzeniach mobilnych. Zmniejszy to ilość czasu potrzebnego do aktualizacji zasobów gry.
Możesz pobrać pakiet zasobów z najnowszej wersji gry z menu logowania lub z menu Inne> Przed instalacją pakietu zasobów.
Nadal będziesz musiał korzystać z App Store lub Google Play Store, aby pobrać najnowszy pakiet instalacyjny gry, a wstępnie zainstalowane zasoby zaczną obowiązywać automatycznie po nadpisaniu poprzedniej instalacji.
Wkrótce przedstawimy bardziej szczegółowe instrukcje dotyczące tej funkcji.

P2: Chciałbym móc przytrzymać przycisk dodawania materiałów podczas ulepszania broni. (Coś jak w przypadku kart exp)

W najnowszej aktualizacji będzie to możliwe.

P3: Chcemy móc używać kontrolerów w urządzeniach IOS.

O3: Twórcy słyszeli Wasze płacze – począwszy od wersji 1.3, urządzenia, na których system operacyjny został zaktualizowany do iOS 14 lub nowszego, będą teraz obsługiwać kontroler bezprzewodowy Xbox (wersja Bluetooth), kontroler bezprzewodowy Xbox Elite Series 2, PlayStation DualShock 4 Wireless Kontroler i wyspecjalizowane kontrolery Bluetooth iOS (częściowe wsparcie)!

P4: Fajnie by było gdyby można było konwertować materiały.

A4: Nadchodząca funkcja konwersji materiałów, która zostanie uruchomiona w wersji 1.3, jest już w fazie rozwoju! Czekaj na przyszłe oficjalne ogłoszenia dotyczące wymaganych materiałów i zasad tej funkcji!

P5: Czy reakcje Electro-charge powodowane przez Rain Sword and Oz wciąż powodują Fischl’s Talent „Undone Be Thy Sinful Hex” nawet gdy ani Fischl ani Xingqiu nie znajdują się na polu bitwy?

A5: Nie, nie będzie. „Undone Be Thy Sinful Hex” pojawi się tylko wtedy, gdy „twoja obecna aktywna postać wyzwoli reakcję żywiołów związaną z elektro”. Innymi słowy, twoja aktywna postać musi użyć własnych ataków lub umiejętności, aby wywołać reakcję żywiołów związaną z elektro, aby „Undone Be Thy Sinful Hex” zadziałało. Przykłady tego obejmują normalny atak Barbary, normalny atak Tartaglii podczas korzystania z „Foul Legacy: Raging Tide”, normalny atak Lisy i tak dalej.
Ponadto odkryliśmy, że jeśli Oz zostanie przeniesiony za pomocą umiejętności (E), gdy jest na polu, efekt „Undone Be Thy Sinful Hex” może zostać utracony.
Deweloperzy już rozpoczęli badanie i naprawianie tego problemu. Ze względu na obawy, że natychmiastowa poprawka może wywołać inne nieprzewidziane skutki, ten problem zostanie rozwiązany podczas aktualizacji wersji 1.3.

P6: Dlaczego Fatui Anemoboxer Vanguard nie może dłużej przeciwdziałać atakom Geo?

A6: Projekt umiejętności Anemo miał głównie reagować (poza sobą) z Hydro, Pyro, Cryo i Electro. Jest to zgodne z projektem umiejętności postaci Anemo i reakcją Swirl.
Kiedy Anemoboxer Vanguard został wydany po raz pierwszy, nie braliśmy pod uwagę tej zasady i zaprojektowaliśmy go z dodatkową mechaniką kontrowania dla ataków Geo. To odbiega od wcześniejszego języka projektowania.
W związku z tym w wersji 1.2 usunęliśmy mechanikę licznika Geo Anemoboxer Vanguard. Z powodu naszego niedopatrzenia zmiana ta nie znalazła odzwierciedlenia w terminowych zapowiedziach. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogło to spowodować, Podróżnicy.

P7: Dlaczego talent Ganyu, Harmony Between Heaven and Earth, nie wpływa na ulti, który go aktywuje?

O7: Do czasu aktywacji Harmony Between Heaven and Earth, ulti Ganyu zostałby już aktywowany. W związku z tym premia nie będzie miała na nią wpływu.

P8: Czy dacie więcej Resin?

A8:
1) Wszystkie wydarzenia w wersji 1.3, które nie wymagają udziału w  Ley Line Outcrops lub domen Ley Line, nie będą zużywać Resin. Zdecydowana większość wydarzeń na dużą skalę w przyszłych wersjach również nie będzie zużywać Resin.
2) Nasze BP zostaną dostosowane od wersji 1.3 i nowszych, aby mieć dodatkowe nagrody:
Sojourner’s Battle Pass i Gnostic Hymn otrzymają Fragile Resin × 1 na 10 poziomów, zaczynając od poziomu 5, zastępując Mystic Enhancement Ores, które były tam pierwotnie. Nie zmieni to całkowitej ilości Mystic Enhancement Ore zdobywanej dzięki BP. Te Mystic Enhancement Ores będą zamiast tego rozdzielane na inne poziomy.

źródło https://bbs.mihoyo.com/ys/article/3816149

To tyle na dziś. Dajcie znać, czy nadchodzące poprawki są satysfakcjonujące.

Miniaturka: Kezi (ale jest podpis na obrazku).