Wprowadziliśmy funkcję oznaczania poczty!

Witajcie wszyscy! Paimon przybywa z najnowszą dyskusją z developerami. Zobaczmy, co nam przynieśli! (*^∇^*)

P1: Czy wyzwania tygodniowe muszą kosztować tyle Resin? Kiedy robię je w poniedziałek, nie starcza mi Resin na na nic więcej tego dnia.

O1: Paimon się tym zajmie! Zapotrzebowanie na Resin do wykonywania czynności tygodniowych, takich jak walka z Childem, Stormterrorem czy Boreasem zostanie zredukowana w aktualizacji 1.5. Po więcej szczegółów zapraszamy na nasz specjalny program zapowiadający aktualizację 1.5.

P2: Bardzo ciężko celować na telefonach i tabletach, zwłaszcza przy użyciu ekranu dotykowego. Wycelowanie w konkretny cel zajmuje mi całą wieczność, a próba zdobycia osiągnięcia z zestrzeleniem orła to istna tortura.

O2: W aktualizacji 1.5 poprawiliśmy doświadczenia płynące z celowania na urządzeniach przenośnych:

– Udostępniliśmy trzy nowe poziomy czułości do dostosowania z poziomu opcji: ze starych 1-5 (które będą nowymi 4-8) do nowych 1-8.

W opcjach pojawi się tryb Camera Acceletation Mode (Aimed Shot Mode), który będzie zmieniał szybkość pracy kamery w zależności od szybkości ruchów palcem po ekranie.

Poza tym, aby dostosować się do różnych rozmiarów ekranów mobilnych, pojawi się nowa opcja – UI Border Offset. Pozwoli ona Podróżnikom na ułożenie całego UI (user interface) na ekranie urządzenia.

Jesteśmy otwarci na wasze propozycje! Paimon jest gotowa do notowania!

P3: Czy moglibyście pokazywać ilość posiadanych przedmiotów na ekranie wytwarzania? Nienawidzę w kółko otwierać plecaka tylko po to, by sprawdzić, ile czego mam.

O3: Developerzy otrzymali twoje zgłoszenie. W wersji 1.5 Podróżnicy będą widzieć ilość posiadanych przedmiotów w menu alchemii, kuźni i kuchni.

P4: Ominął mnie Windblume Festival! Czy Windsong Lyre przepadł bezpowrotnie?

O4: Po aktualizacji 1.5 Podróżnicy, którzy ominęli szansę na zdobycie przedmiotów z Windblume Festival mogą odwiedzić Granny Shan w Liyue Harbor i kupić Windblume Festival Commemorative Balloon oraz Windsong Lyre za Morę.

P5: Od początku zachowałem przeszło 200 maili, które uważałem za warte trzymania, ale któregoś dnia przypadkiem je wszystkie skasowałem. Potrzebujemy funkcji zabezpieczającej jak najszybciej!

O5: Oj, Paimon przesyła ci wielkiego przytulasa. W wersji 1.5 dodajemy nową funkcję znaczenia maili. Maile nią oznaczone nie będą kasowane przyciskiem Delete All (niemniej przeterminowane wiadomości i tak znikną). Przy okazji – funkcja zapisywania maili jest ciągle rozwijana!

P6: Czemu kwestie wypowiadane w trakcie walki nie są możliwe do odsłuchania pod Profile > Voice-Over? Nie rozumiem, co postacie mówią w trakcie wykonywania skilli.

O6: Hmmm, ciekawe pytanie, chwilka… O, Paimon ma pomysł! W późniejszych wersjach gry, pod Profile > Voice Over pojawią się również kwestie wypowiadane w trakcie używania skilli.

P7: Zbyt łatwo usunąć przyjaciela! Kliknąłem na awatar, by go zaprosić do swojego świata, ale omsknęła mi się ręka i go przypadkiem skasowałem!

O7: Nasi developerzy otrzymali zgłoszenie. W późniejszych wersjach gry będzie wyskakiwać okienko z prośbą o potwierdzenie akcji usunięcia znajomego.

P8: Powinniście wprowadzić jakiś format weryfikacji przed zalogowaniem. Nie pozwalajcie logować się ludziom tylko za pomocą loginu i hasła, każdy może je poznać!

O8: Paimon przekazała zgłoszenie developerom. Nasi eksperci przekazali mi, że są w trakcie tworzenia rozwiązania, które zapewni większe bezpieczeństwo naszym użytkownikom. Gdy rozwiązanie będzie gotowe, najpierw rozpoczną się testy w wybranych regionach. Jeśli nie będzie sprawiać problemów, zostanie wdrożone na wszystkie serwery.

P9: Czasami, gdy odnawiam życie przy pomocy Statue of The Seven, przywraca mi ona zaledwie garstkę HP i pokazuje, że zostało jej 0/50000 HP do przywracania. Nikt nie pojawił się na moim świecie, ja z niej wcześniej nie korzystałem, po prostu sama się wyzerowała.

O9: Nasi developerzy pracowali nad rozwiązaniem problemu. Winna mogła być funkcja odpowiedzialna za sposób obliczania tempa przywracania punktów statuy, która została zapisana na serwerze (wylogowanie się lub odłączenie od rozgrywki kooperacyjnej mogło powodować błędne działanie funkcji liczącej tempo regeneracji punktów).

Teraz Statue of The Seven powinno obliczać tempo regeneracji prawidłowo. Wylogowanie się i odłączanie od rozgrywki kooperacyjnej nie powinno już powodować powyższego problemu.