Witajcie wszyscy! Oto najnowsza Pogadanka z Developerami. (*^-^*)

Jakie optymalizacje mogą pojawić się tym razem? Szybko, sprawdźmy to! Zanim jednak tam zajrzymy, Paimon ma ważną wiadomość do przekazania wszystkim: „Podróżnicy, pamiętajcie! Team Genshin Impact nigdy nie opublikuje żadnych przecieków czy zapowiedzi nowych wersji za pośrednictwem naszych kont prywatnych. Prosimy o odwiedzanie naszych oficjalnych zweryfikowanych kont w mediach społecznościowych, jeśli chcecie uzyskać informację o grze i nowościach. Nie wierzcie ani nie rozpowszechniajcie niezweryfikowanych i nieoficjalnych informacji!”

P: Poprzednie wydarzenie Treasure-Seeking Seelie już dawno za nami. Czy w przyszłości będzie jeszcze możliwość zdobycia gadżetów z tamtego wydarzenia? 
O: Paimon słyszała, że będzie taka okazja w przyszłych wersjach. Kiedy nadejdzie czas, Treasure-Seeking Seelie znów zawita do Teyvat, a ty nie przegap wtedy okazji!

P: Czy w przyszłych questach, możemy liczyć na częstszą obecność Keqing? 
O: W przyszłości, na Moonchase Festival, będzie dużo interesujących historii które Podróżnicy przeżyją razem z Keqing.

P: Czy mogę zdobyć Mięso z małych zwierząt, będąc w swoim wymiarze? ( Serenitea Pot? )
O: Podróżnicy mogą zdobywać mięso ze zwierząt tylko w otwartym świecie, nie w wymiarach. Proszę Was, dajcie tym małym zwierzątkom azyl w waszych wymiarach, dobrze? :_:

P: Niektóre efekty generowane przez wyzwalanie pewnych reakcji żywiołów ( np. High Voltage albo 4-częsciowe zestawy „Viridescent Venerer” i „Thundering Fury” ) nie działają, kiedy reakcja jest wyzwalana bardzo daleko od postaci…
O: Pojawienie się tego problemu, wynika z zaimplementowanego podczas tworzenia gry projektu: aby uniknąć nakładania nadmiernych wymagań na wydajność, a także zachować podobne wrażenia na wszystkich platformach, wprowadziliśmy ograniczenie odległości aktywacji reakcji elementów. To ograniczenie normalnie nie wpływa na wrażenie z walki, jednak można je zauważyć kiedy Podróżnicy próbują wywołać reakcje na celach znajdujących się bardzo bardzo daleko. Reakcja po prostu nie zostanie wyzwolona tak jak normalnie.
Jednocześnie, twórcy gry zwracają uwagę na to, w jaki sposób Podróżnicy wykorzystują reakcje elementów w walkach.  Aby zwiększyć rolę, jakie obecnie odgrywają reakcje, w przyszłości planujemy wprowadzić kilka zmian:

  1. Kiedy postać osiągnie 60lvl lub wyższy, obrażenie zadawane przez główne reakcje ( electro-charged, superconduct, overloaded, Swirl and Shatter ) zostaną zwiększone.
  2. Podstawowa absorbcja tarczy, tworzonej za pomoca Crystallize, zostanie zwiększona.
  3. Bonus obrażeń zapewniany przez Elemental Mastery dla głównych reakcji, zostanie zwiększony.

Wstępny projekt tych zmian jest już testowany w wersji 1.6 Beta. Twórcy obserwują dane oraz wydajność tych zmian. Jednak zanim jakiekolwiek zmiany zostaną wdrożone do gry w wersji live, na pewno poinformujemy Podróżników o ostatecznych zmianach i dostosowaniach.

 

Źródło