
Już możemy oficjalnie powiedzieć, że miHoYo ogłosiło pierwszą informację dotyczącą premiery nowej marki – HoYoverse!
Już sama nazwa przywodzi na myśl spekulacje, które od dawna krążyły wśród fanów zarówno Genshina jak i Honkaia – czy obie te gry znajdują się w jednym multiwersum, czy może chodzi o coraz głośniejsze metaverse?
No cóż, studio nie zaprzecza, ani nie potwierdza jednoznacznie, ale wiemy, że nowa marka będzie pracowała nad stworzeniem wirtualnego świata, który zintegruje gry, anime i różne inne rodzaje rozrywki.
Na razie ciężko jednoznacznie określić założenia marki, jednak wiemy, że firma pod nowym hasłem postara się rozszerzyć własne treści i zapewnić ich wysoką jakość. Jednak sam fakt stworzenia wirtualnej rzeczywistości integrującej gry zdaje się potwierdzać przypuszczenia graczy.
Pełna treść oświadczenia HoYoverse!
Już dzisiaj z radością ogłaszamy oficjalną premierę naszej zupełnie nowej, patrzącej w przyszłość marki – HoYoverse. Celem marki jest tworzenie i dostarczanie wciągających wrażeń w wirtualnej rzeczywistości graczom na całym świecie za pośrednictwem różnych usług rozrywkowych.
Od pierwszego dnia naszym głównym celem w tworzeniu treści było dostarczanie naszym graczom na całym świecie czegoś niezwykłego, świeżego i intrygującego. Nasze tytuły gier — w tym Genshin Impact, Honkai Impact 3rd i Tears of Themis — zostały w ostatnich latach ciepło przyjęte przez szerokie spektrum graczy. W międzyczasie wprowadziliśmy również szeroką gamę treści rozrywkowych dla fanów na całym świecie, równocześnie poszerzając gamę tytułów gier i wiedzę w zakresie techniki, wypuszczając wirtualną postać Lumi i aplikację komputerową N0va, anime, mangę, light nowelki, muzykę, oraz wiele innych. Wprowadzenie HoYoverse odzwierciedla nasze rosnące zaangażowanie w dostarczanie globalnym odbiorcom wciągającej rozrywki dzięki wysokiej jakości i zróżnicowanej zawartości.
„Naszą misją w kreowaniu HoYoverse jest stworzenie ogromnego, opartego na treści wirtualnego świata, który integruje gry, anime i inne zróżnicowane rodzaje rozrywki, co zapewni graczom wysoki poziom swobody i wrażeń” – informuje Haoyu Cai, współtwórca, założyciel i dyrektor generalny HoYoverse. „Będziemy nadal koncentrować się na długoterminowych strategiach operacyjnych, konsekwentnych badaniach technicznych i innowacjach w różnych dziedzinach, w tym sztucznej inteligencji, przetwarzaniu w chmurze i budowie sieci, aby zapewnić tworzenie wystarczającej ilości treści i spełnić oczekiwania graczy na całym świecie dotyczące doświadczania wirtualnego świata.”
HoYoverse poszerzy swoje obowiązki związane z produkcją treści, badaniami technologicznymi i publikacją poprzez operacje w biurach w Montrealu, Los Angeles, Singapurze, Tokio i Seulu. Dzięki globalnym talentom i pracownikom zlokalizowanym na całym świecie, HoYoverse będzie dalej badać i rozwijać najnowocześniejsze technologie, w celu zwiększenia swoich możliwości i zakresu dostarczania wysokiej jakości treści, które poprawiają i optymalizują wrażenia graczy.