Imię i Nazwisko
Sangonomiya Kokomi
Data urodzenia
22 Lutego
Vision
Hydro
Broń
Catalyst
Konstelacja
Dracaena Somnolenta
Kraj
Inazuma
Przynależność
Wyspa Watatsumi,
Klan Sangonomiya
Armia Watatsumi
Tytuły
Boska Kapłanka Wyspy Watatsumi
Specjalne danie
A Stunning Stratagem

Podstawowe informacje


„Sytuacje na polu bitwy zawsze rozwijają się szybko. Szybkie myślenie i zdolność adaptacji są kluczem do konsekwentnego zwycięstwa.”

Mieszkańcy wyspy Watatsumi żyli kiedyś w Enkanomiyi, na dnie morza. Tylko dzięki łasce boga Orobaxi, który wydobył ich na powierzchnię, cywilizacja wyspy Watatsumi istnieje do dziś.

Kiedy Orobaxi został zabity przez Electro Archona, jego ciało pozostało w formie szkieletu, jego uraza przesiąkła ziemię, dając początek Tatarigami. Jednak jego pragnienie ochrony wyspy Watatsumi nigdy nie wygasło. Ta wola płynie w krwi klanu Sangonomiya i podąża za każdym z jego członków przez pokolenia.

Obecna spadkobierczyni tej linii krwi znana jest jako Boska Kapłanka (Divine Priestess).

Znaczenie kryjące się za tym tytułem jest takie:
„By odziedziczyć wolę boga w ciele śmiertelnika i bronić tej ziemi i jej mieszkańców w jego zastępstwie.”

 

Normal Attack i Elemental Skill


Normal Attack –The Shape of Water
Normal: Wykonuje do 3 kolejnych ataków, które przybierają postać pływającej ryby, zadając obrażenia od Hydro.
Charged: Zużywa pewną ilość wytrzymałości, aby zadać obszarowo obrażenia od Hydro po krótkim ładowaniu ataku.

 

Elemental Skill – Kurage’s Oath
Przywołuje stworzonego z wody „Bake-Kurage”, który może uzdrawiać jej sojuszników. Użycie tej umiejętności nałoży na Sangonomiyę Kokomi status „Wet”.
Bake-Kurage: Zadaje obrażenia od Hydro przeciwnikom w pobliżu i leczy aktywne postacie w stałych odstępach czasu. Leczenie jest oparte na maksymalnej ilości HP Kokomi.

 

 

Elemental Burst i pozostałe talenty


Elemental Burst – Nereid’s Ascension
Przywołuje potęgę Watatsumi, zadając wrogom hydro obrażenia, a następnie odziewa Kokomi w Ceremonial Garment wykonany z płynących wód Sangonomiya.

Ceremonial Garment :

  • Ataki normalne, ładowane oraz obrażenia Bake-Kurage Sangonomii Kokomi są zwiększane w zależności od jej maksymalnej ilości HP.
  • Kiedy jej normalne i ładowane ataki trafiają przeciwników. Kokomi przywraca punkty życia wszystkim pobliskim członkom drużyny, a siła leczenia jest zależna od jej maksymalnej ilości HP.
  • Zwiększa odporność Sangonomii Kokomi na zakłócenia i pozwala jej chodzić po powierzchni wody.

Efekty te zostaną usunięte, gdy Sangonomiya Kokomi opuści pole gry.

 

Tamanooya’s Casket– talent pasywny
Jeśli Sangonomiya Kokomi użyje (EMB) Nereid’s Ascension, gdy jej własne Bake-Kurage znajdują się na polu walki, czas trwania Bake-Kurage zostanie odnowiony.

Song of Pearls – talent pasywny
Podczas przywdziewania Ceremonial Garmen stworzonej przez (EMB) Nereid’s Ascension, premia do normalnych i naładowanych obrażeń od ataku, jaką Kokomi Sangonomiya otrzymuje zależna od jej maksymalnej ilości hp, zostanie dodatkowo zwiększona o 15% jej premii do leczenia.

Princess of Watatsumi– talent pasywny
Zmniejsza zużycie Staminy przez członków drużyny podczas pływania.

Flawless strategy– talent pasywny
Sangonomiya Kokomi ma 25% bonusu do leczenia, ale 100% spadku współczynnika crt rate.

 

Konstelacje


1. At Water’s Edge:
Podczas noszenia ceremonialnej szaty stworzonej przez Wniebowstąpienie Nereidy, ostatni normalny atak w kombo Songomiyi Kokomi uwolni pływającą rybę, która zada 30% jej maksymalnego hp jako obrażenia hydro. Te obrażenia nie jest uważany za obrażenia normalnego ataku ataku.
2. The Clouds Like Waves Rippling:
Sangonomiya Kokomi zyskuje następujące bonusy do leczenia postaci z 50% lub mniejszą ilością HP za pomocą następujących metod:
      * Kurage Oath Bake-Kurage: 4,5% z maksymalnego hp Kokomi
* Nereid’s Ascension Normalne i ładowane ataki: 0.6% z maksymalnego HP Kokomi
3. The moon, a ship o’er the seas:
Zwiększa poziom umiejętności Nireid’s Ascension o 3.
Maksymalny poziom ulepszenia to 15.
4. The moon overlooks the waters:
W trakcie używania Ceremonial Grament wytworzonego przez Nereid Ascension, Szybkość normalnych ataków Sangonomii Kokomi zostaje zwiększona o 10% a normalne ataki będą odnawiały 0.8% energii dla niej.
Ten efekt może być wywołany co 0,2s
5. All Streams Flow to the Sea:
Zwiększa poziom umiejętności Kurage’s Oath o 3.
Maksymalny poziom ulepszenia to 15.
6. Sango Isshin:
W trakcie używania Ceremonial Grament wytworzonego przez Nereid Ascension, Sangonomiya Kokomi otrzymuje 40% bonusu do obrażeń Hydro na 4s po tym jak jej normalne i ładowane ataki uleczą postać z ilością hp 80% bądź wyższą.

Wygląd i osobowość

Osobowość


Jako Boska Kapłanka wyspy Watatsumi, Kokomi sama zajmuje się prawie wszystkimi sprawami na wyspie. Chociaż nie jest zadowolona z takiej odpowiedzialności, wolałaby być doradcą wojskowym, to jednak podejmuje się tego zadania, aby dać swoim ludziom nadzieję i szczęście, na które zasługują. Podobnie jak Jean, Kokomi łatwo się wypala wykonując swoje zadania i stara się ukrywać to przed innymi, aby ich nie martwić.

Oprócz zajmowania się wszelkimi sprawami, Kokomi jest także uzdolnionym strategiem, który myśli o wszystkich możliwych scenariuszach i sposobach ich rozwiązania, co jest wynikiem czytania dużej ilości książek o tematyce wojskowej, choć lubi także czytać niezobowiązujące lektury. Kujou Sara zauważa, że dzięki jej umiejętności planowania Komisja Tenryou nie mogła odnieść pełnego zwycięstwa nad Ruchem Oporu Sangonomiya. Kontynuuje ten nawyk nawet poza sprawami wojskowymi. Ze względu na rolę, jaką odgrywa, jest powszechnie uwielbiana przez swój lud.

 

Uwielbia sushi z Ptasich Jaj, ale nie lubi owoców morza, co trzyma w tajemnicy przed większością ludzi.

Wygląd


Kokomi jest młodą kobietą o długich, jasnych, łososiowych włosach z jasnoniebieskimi końcówkami. Jej włosy są związane w koński ogon i podtrzymywane przez ozdobę w kolorze indygo, przypominającą płetwę. Jej tęczówki mają gradient od różu na dole do ciemnego indygo na górze i nie mają wyraźnych źrenic.

Jej ubiór składa się głównie z kolorów marynarki, indygo i bieli. Nosi granatowy płaszcz przypominający kimono z białymi akcentami, które przypomina fale. Końce jej rękawów są falbaniaste i ozdobione detalami przypominającymi muszle, podczas gdy obszycie u góry ma falbanki przypominające płetwy. Na każdym z jej ramion znajduje się kokarda w kolorze koralowym ozdobiona perłą. Podobna kokarda znajduje się na dole rękawów i jest przymocowana do frędzli w kolorze indygo. Na plecach ma dwie duże białe pętle wokół czerwonej kokardy, a wszystko to utrzymywane jest na miejscu przez dużą liliową muszlę. Ma również dwa podobne do płetw ogony, które przechodzą z liliowego w łososiowy.

Kokomi nosi prawie białe, liliowe body pod płaszczem, które kończy się szortami z falistymi brzegami. Jej brzuch jest odkryty i ozdobiony jasnoniebieskim klejnotem. Po bokach ma wycięcia z jasnoniebieskimi kokardkami i perełkami, które są połączone z jej pończochami na udach. Te pończochy mają ciemniejszy liliowy falbankowy brzeg, jak również wycięcie w kształcie rombu na górze.

Z przodu jej body znajduje się duża granatowa kokarda z białymi paskami na dwóch liliowych zasłonach z jaśniejszymi liliowymi paskami i czerwonymi oraz niebieskimi akcentami. Jej Hydro Vision jest umieszczony na środku kokardy.
Nosi białe pół rękawiczki i dwie perły na każdej ręce.
Ma także sandały stylizowane na geta, z granatowymi podeszwami i liliowymi detalami, paskami w kolorze koralowym i niebieską kokardą z perłą na każdym bucie.

Jej szyję oplata duży choker w kolorze indygo z falistym obszyciem. W środku chokera znajduje się okrągły niebieski klejnot z muszlą w kolorze indygo po obu stronach. Z tego niebieskiego klejnotu zwisają trzy niebieskie pętle sznurka i niebieski kamień szlachetny w kształcie kropli.

 

 

Sangonomiya Kokomi

Historie


Historia nr 1

W dniu, w którym Kokomi została wzniesiona do roli Boskiej Kapłanki, niezliczona ilość mieszkańców wyspy Watatsumi przybyła z własnej woli do świątyni Sangonomiya, aby ją zobaczyć.

Zdziwienie, podejrzenia, zakłopotanie, śmiechy… Ich wyrazy twarzy były dziwne, a wszystko to z powodu jej zbyt młodego wyglądu w ich oczach.

Plany się wykluwały, a pytania nie miały końca. Ambitni planowali wykonać swój ruch. Zbliżała się burza, a na wyspie Watatsumi nie było spokoju.

Niedługo po tym jak Kokomi objęła swoje stanowisko, wszystko wróciło do normy.

Była sprawiedliwa w rozdzielaniu nagród i kar, doceniała wkład ludzi i była uzdolniona militarnie. Dzięki swoim licznym umiejętnościom szybko zdobyła serca większości ludzi.

„Wszystko będzie dobrze, dopóki jest tu Jej Ekscelencja” szybko stało się najbardziej powszechnym powiedzeniem na wyspie.

Historia nr 2

Istnieje wiele czynników decydujących o zwycięstwie lub porażce.

Ukształtowanie terenu, pogoda, różnice w sile armii i jakości sprzętu… Wszystko to wymaga dokładnego przemyślenia.

Ci, którzy zbyt dokładnie studiują szczegóły, zwykle nie dostrzegają zmian na polu walki, a większość tych, którzy mówią o strategii, mówi o niej w oderwaniu od rzeczywistości.

Tylko ci, którzy są w stanie uchwycić zarówno wielki obraz, jak i małe szczegóły, mogą tworzyć cuda na polu bitwy.

A za tym wszystkim kryją się niezliczone godziny ciężkiej pracy nad przyczynami własnych niepowodzeń.

Niewielu, jeśli w ogóle ktokolwiek, wytrwał do końca, ale Kokomi była nie tylko w tym dobra, ale również posiadała unikalny styl taktyczny.

„Manipulować większą sytuacją strategiczną, aby zmusić drugą stronę do poddania się i wygrywać wojny jak najmniejszym kosztem.”

Historia nr 3

Zarówno na polu bitwy, jak i poza nim, Kokomi stara się jak najlepiej poznać swojego wroga.

Ma tendencję do przewidywania wszystkich możliwych scenariuszy z wyprzedzeniem i opracowywania strategii, które następnie przekazuje w formie dyrektyw tym, którzy wykonują jej wolę.

Z tego powodu niektóre z tych dyrektyw są dość grube i ciężkie, ale ta metoda zagwarantowała stabilny rozwój wyspy Watatsumi.

Obecnie wyspa Watatsumi każdego dnia zmierza ku coraz większemu rozkwitowi, a ponieważ na stanowiska zostały powołane bardziej utalentowane osoby, liczba dyrektyw, które Kokomi musi wydawać, zmniejszyła się.

Według niej jest to coś, co zasługuje na uznanie.

Historia nr 4

W wolnych chwilach Kokomi wybiera się na samotne spacery po wyspie Watatsumi.

Często stara się unikać tłumów, przechadzając się powoli po fioletowych lasach, czasem siada nad brzegiem morza i patrzy w dal.

Słońce i księżyc wschodzą nad morzem, gwiazdy błyszczą na ich niebie, a szum fal jest przyjemny dla ucha i relaksuje duszę.

Czasami nawet kładzie sobie muszelkę na głowie, tylko po to, by po wyjściu odłożyć ją z powrotem tam, gdzie ją znalazła.

W jej myślach, być może jakiś wędrowny drapieżnik zagrzebie się w jej wnętrzu i nazwie tę muszlę domem.

Czasami Kokomi nurkuje, rozkoszując się spokojną atmosferą, a jej zmartwienia zanurzają się w głębinach oceanu, podczas gdy ławice ryb pływają wokół niej.

Kokomi docenia każdy widok na wyspie Watatsumi i pamięta imię każdej osoby.

Niestety, podczas gdy sceneria pozostaje niezmienna, ludzkie serca są złożone i podatne na zmiany.

Zwycięstwo jest dość proste do osiągnięcia w porównaniu z ogromnym zadaniem, jakim jest zapewnienie wszystkim szczęśliwego życia.

Ten problem zawsze sprawiał jej trudności.

Historia nr 5

Kokomi od najmłodszych lat czyta dużą ilość książek, a szczególnym zainteresowaniem darzy traktaty wojskowe.

Dzięki temu Kokomi posiada szeroki zasób wiedzy, którą może wykorzystać w każdej dziedzinie.

Jednak innym skutkiem ciągłego zagłębiania się w traktaty wojenne i ilustrowane teksty wojskowe jest to, że Kokomi brakuje umiejętności w kontaktach społecznych. Nie wie, kiedy to się zaczęło, ale interakcja z ludźmi w końcu stała się dla niej męcząca.

Po osiągnięciu roli Boskiej Kapłanki, Kokomi nie miała wyboru i musiała nauczyć się wielu rzeczy, w których wcześniej nie była dobra, czy to w kontaktach z ludźmi, czy w wykonywaniu obowiązków, które jej nie interesowały.

Jednak zmuszanie się do robienia rzeczy, za którymi nie przepada, poważnie uszczupla jej zapasy energii i sprawia, że czuje się wyczerpana.

W związku z tym, Kokomi stworzyła dla siebie system pomiaru „energii”. Kiedy robi rzeczy, które sprawiają jej przyjemność, jej poziom energii wzrasta, i na odwrót, kiedy brnie przez trudy, które nie są dla niej przyjemne.

Kiedy zabraknie jej tej energii, Kokomi tymczasowo odkłada na bok swoje obowiązki jako Boska Kapłanka i powraca do bycia zwyczajnym domatorem.

Zagłębiając się w lekturę książki o strategiach wojskowych, odgradzając się od reszty świata – w ten sposób Kokomi odzyskuje chwilowe wytchnienie od swojej przepełnionej pracą egzystencji.

Są to dla niej niezwykle cenne chwile.

Tajne notatki

ABY ODBLOKOWAĆ UKOŃCZ STORY QUEST „Warriors’ Dreams Like Spring Grass Renewing”

„Jaki jest władca, taki powinien być również naród”.

To motto Kokomi usłyszała od swojej matki dawno temu.

Rola Boskiej Kapłanki jest niezwykle ważna dla wyspy Watatsumi, a oczy jej mieszkańców są zawsze zwrócone na każdy jej ruch.

To, co kocha, będzie w modzie, a to, czego nie lubi, ludzie odrzucą od siebie.

Kokomi, prawdę mówiąc, nie chce wpływać na życie mieszkańców i dlatego rzadko kiedy ujawnia swoje osobiste upodobania czy preferencje.

Do wszystkiego podchodzi w sposób egalitarny, a za swoje zasady przewodnie uznaje „sprawiedliwy osąd” i „sprawiedliwość w wymierzaniu nagród i kar”.

Niekoniecznie jednak są to jej prawdziwe odczucia, dlatego przygotowała dla siebie książkę z tajnymi notatkami.

Zapisuje w nim wahania zarówno poziomu energii, jak i nastroju.

Kiedy noc się pogłębia i świat milknie, Kokomi otwiera tę księgę i spisuje doświadczenia dnia, niezależnie od tego, czy są one radosne, smutne czy frustrujące.

…Oczywiście, ten przedmiot jest przeznaczony tylko dla jej własnych oczu – i tak już musi pozostać.

Vision

Lider kierujący się silną wolą może poprowadzić ludzi z jego otoczenia w jasno określonym kierunku.

Jednak Kokomi nie ma tak silnych ideałów. Zamiast tego szanuje wolę ludzi i pragnie, aby każdy z nich mógł znaleźć swoją własną drogę.

Tak jak ogromny ocean może pomieścić niezliczone dusze i ich indywidualne pragnienia, tak Kokomi chciałaby, aby jej rządy mogły być takie same.

Kiedy pojawił się dekret Vision Hunt, niechęć ludzi przerodziła się w okrzyki buntu, więc Kokomi poprowadziła ich do podniesienia sztandaru oporu.

Gdy wojna się skończyła, serca ludzi zwróciły się ku pokojowi i stabilności, więc Kokomi skierowała swoją energię na zarządzanie i ekonomię.

Ale co było źródłem tego trudu? Czy była to rola Boskiej Kapłanki, która zabrała głos? Czy też był to efekt jej własnego poczucia obowiązku? A może… było to po części jedno i drugie?

Jako Boska Kapłanka, Kokomi naturalnie ma swoją własną Vision. Od dnia, w którym spojrzała na morze otaczające świątynię Sangonomiya, jej życzenie nigdy się nie zmieniło.

„Chcę chronić całą wyspę Watatsumi i pozwolić jej mieszkańcom wieść szczęśliwe życie.”


Źródło
Korekta: Sarenka
Tło
*Powyższe tłumaczenie jest własnością strony https://genshin-impact.pl/ i nie zezwalamy bez uzyskania zgody na kopiowanie i rozprzestrzenianie go.