Drodzy Podróżnicy, aby zapewnić wszystkim Podróżnikom możliwie najlepsze doświadczenia związane z grą Genshin Impact, developerzy niedługo rozpoczną wgrywanie aktualizacji na serwery. Przez ten czas gra będzie wyłączona. Po zakończeniu konserwacji serwerów, gra zaktualizuje się do nowej wersji.
Podróżnicy po instalacji nowego klienta gry będą mogli kontynuować rozgrywkę. Ze względu na rozmiar aktualizacji, zalecamy korzystanie z połączeń WiFi.
W trakcie wgrywania aktualizacji na serwery, Podróżnicy nie będą mogli logować się do gry. Proszę zapoznać się z czasem aktualizacji i rozważnie planować rozgrywkę, by nie stracić postępów w grze. Mamy nadzieję, że Podróżnicy wybaczą tę niedogodność >.<

〓Grafik aktualizacji〓

Przerwa na aktualizację rozpocznie się 2022/08/24 00:00  i zajmie około 5h.
(Uwaga, czas może ulec zmianie w zależności od różnych czynników).

〓Jak zaktualizować klienta gry〓
PC: Zamknij grę, uruchom Launcher ponownie, kliknij przycisk UPDATE.
iOS: Uruchom App Store i kliknij Update.
Android: Uruchom grę i podążaj zgodnie z poleceniami (Ewentualnie uruchom Google Play kliknij Update.)
PS4 i PS5: Zaznacz Genshin Impact na ekranie głównym PS4/PS5, naciśnij OPTIONS na kontrolerze > Sprawdź Aktualizacje.
Nie wahaj się skontaktować z działem wsparcia, jeśli uświadczysz jakichś kłopotów w trakcie aktualizacji.

〓Rekompensata〓
Czas wgrywania aktualizacji: Primogemy ×300
(60 Primogemów za każdą godzinę opóźnienia. Nie pomniejszamy nagród jeśli update wgra się na serwery wcześniej.)
Poprawki błędów: Primogemy ×300

〓Dla kogo〓
Za czas wgrywania aktualizacji: dla wszystkich Podróżników, którzy wbili 5+ Adventure Rank przed 2022/08/24 00:00.
Należy odebrać je przed końcem wersji 3.0.
Nasi deweloperzy wyślą rekompensatę do Podróżników pocztą w grze w przeciągu 5h od zakończenia aktualizacji. Prosimy o zalogowanie się i odebranie przed zakończeniem aktualizacji 3.0. Mail traci ważność po 30 dniach, więc pilnujcie kalendarza!

〓Szczegóły aktualizacji〓


 

〓Poprawki i optymalizacje〓

● Wrogowie

1. Zmniejszono DMG zadawane graczom przez „Tyran of the Skies” w Archon Quest „Prologue: Act III – Song of the Dragon and Freedom”.
2. Zredukowano ATK „Erstwhile King of the Skies” w Archon Quest „Prologue: Act III – Song of the Dragon and Freedom”.
3. Zmniejszono liczbę platform, które zapadają się pod wpływem umiejętności „Caelestinum Finale Termini” uwolnionej przez „Erstwhile King of the Skies” w Archon Quest „Prologue: Act III – Song of the Dragon and Freedom”, jak również obrażenia zadawane przez te zapadające się platformy.
4. Zoptymalizowano stan wyroku Raiden Shogun, aby wejść na etap walki „Vision Hunt Decree” w Archon Quest „Chapter II: Act II – „Stillness, the Sublimation of Shadow””.
5. Zoptymalizowano warunki osądu Raiden Shoguna uwalniającego „divine punishment” w Archon Quest „Chapter II: Act II – „Stillness, the Sublimation of Shadow”.
6. Zmieniono część algorytmu zachowania Floating Hydro Fungi: po pierwszym trafieniu atakiem Electro lub Pyro, będzie on wchodził w stan Activated lub Scorched, w zależności od rodzaju użytego ataku elementarnego.
7. Dostosowano niektóre efekty animacji Dendro Slimes i Large Dendro Slimes.

● System.

1. Zwiększono liczbę kompozycji zespołów, które można wstępnie ustawić w menu „Party Setup” do 10. Ponadto w menu „Party Setup” dodano również dostęp do „Configure Team”. Podróżnicy mogą używać różnych skrótów klawiszowych, aby rozwiązać istniejące kompozycje imprezowe itp.
2. Zwiększono limit ” Znajomych” z 45 do 60.
3. Dodano funkcję pokazywania źródła 5-gwiazdkowych artefaktów i przekierowania do odpowiedniej Domeny.
4. „Odnośnik do talentu” nie będzie już wyświetlany dla postaci testowych w menu „Postać > Talenty”.
5. Zmodernizowano układy menu „Wish > Details”i „Wish > History”.
6. Można teraz dostosować czułość w poziomie i w pionie odpowiednio w „Czułość kamery” i „Czułość kamery (tryb strzału celowanego)” w „Ustawieniach > Sterowanie” na PC, mobile, PS5™ i PS4™.
7. Zaktualizowano niektóre funkcje w systemie „Paimon Menu > Feedback”.
8. Dostosowano logikę pauzy „Interakcji w niektórych trybach rozgrywki” (odpowiadającej klawiszowi T na klawiaturze): Cooldown interakcji w niektórych trybach rozgrywki jest teraz zawieszany, gdy gra jest wstrzymana w trybie dla jednego gracza.

● Audio.

1. Dodano linie głosowe „Ally at Low HP” w Profilu postaci > Voice-Over.
2. Dodano funkcję uruchamiającą odpowiednie linie głosowe, gdy HP członka grupy jest niskie w trybie Co-Op.
3. Dodano efekty dźwiękowe, gdy postacie pokonują wroga lub zadają mu CRIT Hit
4. Poprawiono efekty dźwiękowe postaci podczas poruszania się i w walce.
5. Dostosowano niektóre dynamiczne efekty dźwiękowe w walce.
6. Zoptymalizowano efekty dźwiękowe głosów walki w języku japońskim dla stroju Diluca „Red Dead of Night”.
7. Zoptymalizowano japońskie, koreańskie i angielskie podkłady głosowe dla niektórych postaci, zadań i postaci niezależnych.

● Elemental Resonance

1. Nowy Elemental Resonance Dendro „Sprawling Greenery”: Elemental Mastery zwiększone o 50. Po wywołaniu reakcji Burning, Quicken lub Bloom wszyscy pobliscy członkowie grupy zyskują 30 Elemental Mastery na 6s. Po wywołaniu reakcji Aggravate, Spread, Hyperbloom lub Burgeon wszyscy pobliscy członkowie drużyny zyskują 20 Elemental Mastery na 6s. Czas trwania wyżej wymienionych efektów będzie liczony niezależnie.
2. Hydro Resonance „Soothing Water” zostaje dostosowany do: „Affected by Pyro for 40% less time. Zwiększa Max HP o 25%.”
3. Electro Resonance „High Voltage” zostaje dostosowany do: „Affected by Hydro for 40% less time. Superconduct, Overloaded, Electro-Charged, Quicken, Aggravate lub Hyperbloom mają 100% szans na wygenerowanie Electro Elemental Particle (CD: 5s).”

 

● System.

1. Zwiększono liczbę kompozycji zespołów, które można wstępnie ustawić w menu „Party Setup” do 10. Ponadto w menu „Party Setup” dodano również dostęp do „Configure Team”. Podróżnicy mogą używać różnych skrótów klawiszowych, aby rozwiązać istniejące kompozycje imprezowe itp.
2. Zwiększono limit ” Znajomych” z 45 do 60.
3. Dodano funkcję pokazywania źródła 5-gwiazdkowych artefaktów i przekierowania do odpowiedniej Domeny.
4. „Odnośnik do talentu” nie będzie już wyświetlany dla postaci testowych w menu „Postać > Talenty”.
5. Zmodernizowano układy menu „Wish > Details”i „Wish > History”.
6. Można teraz dostosować czułość w poziomie i w pionie odpowiednio w „Czułość kamery” i „Czułość kamery (tryb strzału celowanego)” w „Ustawieniach > Sterowanie” na PC, mobile, PS5™ i PS4™.
7. Zaktualizowano niektóre funkcje w systemie „Paimon Menu > Feedback”.
8. Dostosowano logikę pauzy „Interakcji w niektórych trybach rozgrywki” (odpowiadającej klawiszowi T na klawiaturze): Cooldown interakcji w niektórych trybach rozgrywki jest teraz zawieszany, gdy gra jest wstrzymana w trybie dla jednego gracza.

● Audio.

1. Dodano linie głosowe „Ally at Low HP” w Profilu postaci > Voice-Over.
2. Dodano funkcję uruchamiającą odpowiednie linie głosowe, gdy HP członka grupy jest niskie w trybie Co-Op.
3. Dodano efekty dźwiękowe, gdy postacie pokonują wroga lub zadają mu CRIT Hit
4. Poprawiono efekty dźwiękowe postaci podczas poruszania się i w walce.
5. Dostosowano niektóre dynamiczne efekty dźwiękowe w walce.
6. Zoptymalizowano efekty dźwiękowe głosów walki w języku japońskim dla stroju Diluca „Red Dead of Night”.
7. Zoptymalizowano japońskie, koreańskie i angielskie podkłady głosowe dla niektórych postaci, zadań i postaci niezależnych.

 

● Elemental Resonance

1. Nowy Elemental Resonance Dendro „Sprawling Greenery”: Elemental Mastery zwiększone o 50. Po wywołaniu reakcji Burning, Quicken lub Bloom wszyscy pobliscy członkowie grupy zyskują 30 Elemental Mastery na 6s. Po wywołaniu reakcji Aggravate, Spread, Hyperbloom lub Burgeon wszyscy pobliscy członkowie drużyny zyskują 20 Elemental Mastery na 6s. Czas trwania wyżej wymienionych efektów będzie liczony niezależnie.
2. Hydro Resonance „Soothing Water” zostaje dostosowany do: „Affected by Pyro for 40% less time. Zwiększa Max HP o 25%.”
3. Electro Resonance „High Voltage” zostaje dostosowany do: „Affected by Hydro for 40% less time. Superconduct, Overloaded, Electro-Charged, Quicken, Aggravate lub Hyperbloom mają 100% szans na wygenerowanie Electro Elemental Particle (CD: 5s).”

 

● Inne.

1. Nagadus Emerald Sliver jest teraz dodany do nagród „Daily Commission”.
2. Materiały Dendro Character Ascension są teraz dostępne poprzez Syntezę i Konwersję.
3. Dodano „Dendro DMG Bonus” do podstawowego atrybutu artefaktu Goblet of Eonothem (W związku z dodaniem tego atrybutu do Goblet of Eonothem, procent uzyskania podstawowych atrybutów DEF%, HP% i ATK% zostanie zmniejszony, podczas gdy procent uzyskania innych podstawowych atrybutów nie ulegnie zmianie).
4. „Guidance of the Land of Geo” i „Philosophies of the Land of Geo” zostaną zastąpione przez „Guidance of the Land of Verdure” i „Philosophies of the Land of Verdure” w Battle Passie.
5. Dodano 10 rodzajów zestawów Artefaktów, które można zdobyć z Mystic Offering: „Artifact Strongbox: Thundering Fury”, „Artifact Strongbox: Thundersoother,” „Artifact Strongbox: Viridescent Venerer,” „Artifact Strongbox: Maiden Beloved”, „Artifact Strongbox: Archaic Petra”, „Artifact Strongbox: Retracing Bolide,” „Artifact Strongbox: Crimson Witch of Flames,” „Artifact Strongbox: Lavawalker”, „Artifact Strongbox: Blizzard Strayer” oraz „Artifact Strongbox: Heart of Depth”.
6. Optymalizuje doświadczenie poruszania się po skomplikowanym terenie dzięki talentom następujących postaci:
„Frostflake Heron” Kamisato Ayaka (Cryo) – Kamisato Art: Senho
„Mujina Ninja” Sayu (Anemo) – Yoohoo Art: Fuuin Dash
„Astral Reflection” Mona (Hydro) – Illusory Torrent
„Valley Orchid” Yelan (Hydro) – Lingering Lifeline
„Prinzessin der Verurteilung!” Fischl (Electro) – Midnight Phantasmagoria
„Astute Amusement” Yae Miko (Electro) – Yakan Evocation: Sesshou Sakura
7. Zredukowano efekty żywiołów na celach dotkniętych reakcjami Burning.
8. Zoptymalizowano wydajność celowania niektórych postaci w trybie Co-Op.
9. Zoptymalizowano wyświetlanie efektu Burning reaction wywołanego na wrogu.
10. Zmieniono zasięg efektu ciągnięcia na obiektach w kierunku pionowym na dwukrotność zasięgu poziomego. Dotknięte efekty ciągnięcia obejmują:
Elemental Skill: Kaedehara Kazuha, Jean, Sucrose, Traveler (Anemo).
Elemental Burst: Venti, Sucrose, Shikanoin Heizou, Traveler (Anemo).
Efekt broni: Viridescent Hunt (polowanie)

*Jest to dzieło fikcji i nie jest związane z żadnymi rzeczywistymi osobami, wydarzeniami, grupami czy organizacjami.

„PlayStation”, „PS5”, „PS4”, „DualSense”, „DUALSHOCK” są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi firmy Sony Interactive Entertainment Inc.

Źródło