Drodzy Podróżnicy,

Deweloperzy zaczną wkrótce przeprowadzać aktualizację. W czasie trwania aktualizacji, Podróżnicy nie będą mogli zalogować się do gry. Prosimy o zwrócenie uwagi na czas aktualizacji i odpowiednie zaplanowanie czasu gry.

Po zakończeniu tego procesu, gra zostanie zaktualizowana do nowej wersji. Zalecamy, aby Podróżni instalowali tę aktualizację przez połączenie Wi-Fi.

 

〓Harmonogram aktualizacji〓
Konserwacja aktualizacji rozpoczyna się 2022/09/28 00:00 i szacuje się, że potrwa 5 godzin.

 

〓Jak zaktualizować klienta gry〓
PC: Zamknij grę, otwórz Genshin Impact Launcher i kliknij Update.
iOS: Otwórz App Store i stuknij Aktualizuj.
Android: Otwórz grę i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
PS5™ i PS4™: Podświetl Genshin Impact na ekranie głównym, naciśnij przycisk OPTIONS i wybierz „Sprawdź aktualizację”.
Nie wahaj się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z instalacją nowej wersji. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby rozwiązać problem.

〓Szczegóły dotyczące rekompensaty 〓
Rekompensata za konserwację: Primogemy ×300 (60 Primogemów za każdą godzinę przerwy w działaniu serwerów)

〓Warunki rekompensaty 〓

Rekompensata za konserwację: Podróżnicy, którzy osiągną Adventure Rank 5 lub wyższy przed 2022/09/28 00:00

Prosimy o odebranie przed końcem wersji 3.1.

Nasi deweloperzy będą dystrybuować rekompensatę dla Podróżników poprzez pocztę w grze w ciągu 5 godzin po zakończeniu konserwacji aktualizacji. Mail wygaśnie po 30 dniach, więc nie zapomnijcie odebrać załączonej rekompensaty na czas.

Więcej szczegółów dotyczących aktualizacji, w tym poprawki błędów i inne szczegóły dotyczące rekompensaty, można znaleźć w zawiadomieniu o szczegółach aktualizacji wersji, które zostanie opublikowane w dniu 2022/09/28 01:00
〓Przegląd zawartości aktualizacji〓



〓Poprawki i optymalizacje〓

● Wrogowie

1. Zmniejszono DMG zadawane przez atak Frostbite rzucany przez bossa „Cryo Regisvine”, gdy trafia on kolejno postać po wyjściu z paraliżu.
2. Uregulowano sposób obliczania obrażeń od umiejętności wroga (u niektórych wrogów zaobserwujemy nieznaczny spadek obrażeń od konkretnych umiejętności, obrażenia od umiejętności innych wrogów pozostają bez zmian).
3. Zoptymalizowano działanie niektórych efektów specjalnych rozrzucania piasku w „The Eremites”.

 

● System.
1. Przy każdym przełączeniu między pierwszą a drugą połową w każdej komnacie Spiral Abyss, konstrukty stworzone przez wrogów i postacie w pierwszej połowie zostaną usunięte (pozostałe Elemental Orbs, Elemental Particles i Crystals wyprodukowane przez Reakcję Krystalizacji nie zostaną usunięte).
2. Dopasowano i zoptymalizowano zasady sortowania niektórych przedmiotów w Ekwipunku.
3. Zmniejszono ograniczenia dotyczące umieszczania niektórych schematów w Serenitea Pot.
4. Po aktualizacji Genshin Impact do Wersji 3.1, każdy poziom doładowania Kryształów Genesis na stronie doładowania kryształów zostanie zresetowany, aby zapewnić podwójną premię za pierwsze doładowanie.
– Po resecie, każdy poziom top-up zostanie zresetowany, aby zapewnić podwójny bonus przy pierwszym doładowaniu.
– Bonusy za doładowanie, które nie zostały wykorzystane przed resetem, nie będą się kumulować. Po resecie nie będzie możliwe uzyskanie dwóch podwójnych bonusów za każdy poziom doładowania.
5. Funkcja kamery w menu Paimon nie może być już używana, gdy postacie są atakowane i w niektórych stanach umiejętności (Kamera nie jest dotknięta tym problemem).
6. Zoptymalizowano działanie efektu dynamicznego ikony Dendro podczas życzenia postaci Dendro.
7. Dostosowano częstotliwość odświeżania Viparyas. Po regulacji jest ona taka sama jak częstotliwość odświeżania Crystal Ores.

 

● Audio.
1. Zoptymalizowano działanie dźwięku niektórych obiektów logicznych podczas rozwiązywania.
2. Zoptymalizowano działanie dźwięku gadżetu „Vintage Lyre”.
3. Zoptymalizowano działanie dźwięku przy powalaniu przeciwników i trafieniach krytycznych.
4. Zoptymalizowano japońskie i koreańskie podkłady głosowe dla niektórych zadań oraz zoptymalizowano koreańskie podkłady głosowe dla niektórych postaci niezależnych.
5. Zoptymalizowano angielskie podkłady głosowe związane z niektórymi przedmiotami.
6. Dodano funkcję, dzięki której, gdy określone postacie znajdą się w pustynnym środowisku, zostanie uruchomiony powiązany z nimi dialog.

● Inne
1. Wprowadzono drobne poprawki do pozycji postaci niezależnych Halva i Shahbandar.
2. Dostosowano wyświetlanie efektów specjalnych w Truesense Pulse.
3. Dostosowano prędkość, z jaką ślady stóp znikają na pustyni.
4. Zmieniono tytuł „Story Quests/Hangout Events” strony Character Hangout Event na „Hangout Event”.
5. Dostosowano rodzaje rudy w niektórych miejscach na obszarze Sumeru: niektóre Magical Crystal Ore zostaną dostosowane do Crystal Ore.
6. Dostosowano rozmiar zderzenia niektórych elementów scenerii.
7. Dostosowano wyświetlanie efektów specjalnych słabości Ruin Drake’a, gdy jest sparaliżowany i nie absorbuje energii.

*Niniejszy tekst jest dziełem fikcji i nie jest związany z żadnymi rzeczywistymi osobami, wydarzeniami, grupami czy organizacjami.
„PlayStation”, „PS5”, „PS4”, „DualSense”, „DUALSHOCK” są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi firmy Sony Interactive Entertainment Inc.

Źródło