Drodzy Podróżnicy ~

Do najnowszej aktualizacji pozostały już niecałe dwa tygodnie!
Tym razem deweloperzy postanowili rozwiać nasze wątpliwości i zapowiedzieli nową wersję 2.0, a wraz z nią nowy region – Inazumę!
Zapowiedź rozpoczniemy trailerem „The Immovable God and the Eternal Euthymia”, który już możecie obejrzeć na kanale Genshin Impact na Youtubie.

Podczas streamu przedstawiono nam obszerne informacje dotyczące nowego regionu, zapowiedzi postaci, eventów oraz wiele innych.

Zacznijmy więc od wydarzeń, które mają pojawić się w nadchodzącej aktualizacji. Będą do nich należały „Theater Mechanicus: Stage of Wonders”, „Phantom Flow”, „Lost Riches”, „Ley Line Overflow” oraz „Thunder Sojourn” podczas którego będzie można wymienić walutę eventową na postać Beidou. Theather Mechanicus to minigra, która pojawi się na terenie Inazumy.

Jeżeli chodzi o questy, wiemy już, że pojawią się: Chapter II: Act I „The Immovable God and the Eternall Euthymia” i Chapter II: Act II „Stilnes, the Sublimation of Shadow” oraz dwa questy postaci – Ayaki i Yomiyi.

Oprócz eventów i questów pojawi się nowy Gardening Gameplay, który umożliwi nam sadzenie roślin na polu znajdującum się w Serenitea Pot. Ziarna nasion będzie można zbierać i przetrzymywać w specjalnym schowku, który otrzymamy od Madame Ping. Zebrane przez nas ziarna w otwartym świecie będzie można zasadzić tylko w Serenitea Pot. Za pomocą Realm Currency, jak wcześniej wspomniano, będzie można zakupić pola do sadzenia, które będą dostępne u Tubby’ego – ducha czajnika.

Na nowym terenie będą dostępne nowe potwory, które umożliwią zdobycie nowych doświadczeń w walce.
Dla przykładu pojawią się nowe machiny „Ruin Sentinel”, które swoją formą przypominają jakieś bliżej nieokreślone stworzenie. Ich kształt nawiązuje bezpośrednio do Ruin Guardów, jednakże każde z nich ma inny styl walki i umiejętności. Mogą przypominać pająka czy meduzę.

W Inazumie oczywiście pojawią się ludzcy wrogowie, m.in. roninowie. Najczęściej pojawiają się w dzikich częściach Inazumy.

Podczas zwiedzania Inazumy będziemy także mogli napotkać ślady Fatui. Jednym z wrogów będzie Mirror Maiden, która jest ekstremalnie niebezpiecznym członkiem Fatui. Nawet wrogowie mogą ulec jej urokowi i gracji, ostatecznie padając ofiarą jej iluzji.

Do grona Hypostasis dołączy Pyro Hypostasis.

Oprócz tego pojawi się Perpetual Mechanical Array i Maguu Kenki, który był dostępny w wersji 1.6 oraz wiele innych!

Co do samych bannerów i postaci – wiemy już, że na banerach wersji 2.0 pojawią się Kamisato Ayaka oraz Yomiya jako postacie pięciogwiazdkowe oraz czterogwiazdkowa Sayu. Na pierwszym z nich pojawi się Ayaka ze zwiększoną szansą dropu, natomiast Yomiya i Sayu pojawią się w drugiej części aktualizacji.

Oprócz opublikowanych wcześniej informacjach o Ayace, Yomiyi czy Sayu, MiHoYo postanowiło podzielić się z nami informacjami o innych postaciach, które będą związane z regionem.

Zaczynając, pojawi się Raiden Shogun, która jest jedną z najbardziej wyczekiwanych postaci. Jeżeli chodzi o wygląd, jest chłodna i surowa. Będzie kluczem historii w Inazumie. Spotkanie pomiędzy tą potężną boginią i podróżnikiem będzie kluczowe dla całej opowieści. Za czym tak naprawdę ściga Electro Archon i czego broni? Za co walczy?

Thoma jest drugą postacią, dość nietypową i tajemniczą jak na swoje pochodzenie, ponieważ w odróżnieniu do większości postaci z Inhazumy, posiada blond włosy. Wyróżnia się nie tylko wyglądem – jego fragment historii również zdaje się być owiany tajemnicą. Jeżeli chodzi o jego osobowość, jest raczej typem obserwatora i dojrzałym kompanem podróży. To główny urzędnik Klanu Kamisato.

Kujou Sara to generał Tenryou Commision i adoptowana córka Klanu Kujou. Jest wojownikiem tengu i posiada skrzydła czarne jak u kruka. Wyróżnia się talentem, nawet pośród zdolnych członków Tri-Commision. Jest wierna Raiden Shogun i jej obowiązkom.

Ta urocza młoda dama to Sangonomiya Kokomi. Pomimo delikatnego wyglądu, jest liderką Sangonomiya Resistance. Jest mądrym i zaradnym doradcą wojskowym. Mimo wiecznego spokojnego uśmiechu, zawsze ma wszystko zaplanowane. To mózg wszelakich operacji.

Kolejną postacią jest Gorou, który pomimo młodego wyglądu pełni trudną funkcję generała żołnierzy Sangonomiyi. Twardo stąpa po ziemi, jednakże staje się dziki podczas walki. To postać, na której szczególnie można polegać w krytycznych momentach.

Zaprezentowana podczas  Specjalnego Programu 1.5 w Chinach – Yae Miko to Guuji świątyni Grand Narukami.  Jej elegancki i piękny wygląd kryje w sobie przebiegłą i inteligentną osobowość. Jest kobietą, której działania nie łatwo przewidzieć. Ma swoje własne metody i zasady, za pomocą których działa. Również kilkukrotnie spotka podróżnika podczas historii.

Oprócz postaci, wraz z aktualizacją 2.0 pojawią się zupełnie nowe bronie związane z regionem. Docierając do Inazumy będziemy w stanie stworzyć pięć nowych, czterogwiazdkowych broni.

Co do broni na banerze, wiemy już, że pojawią się na nim pięciogwiazdkowe „Thundering Pulse” i „Mistsplitter Reforged”.

W wersji 2.0 pojawi się także nowy Weapon Wish System „Epitomized Path”. Oznacza to, że w przypadku wishowania na obraną przez nas broń, jeśli otrzymana broń nie będzie tą, którą chcieliśmy, otrzymamy Fate Points. Jeżeli uzbieramy ich odpowiednią ilość, następna 5-gwiazdkowa broń otrzymana z Weapon Event Wish będzie tą, którą wybierzemy przez „Epitomized Path”.

W Inazumie pojawią się także nowe domainy z Artefaktami – będą ich dwa zestawy – „Shimenawa’s Reminiscence” i „Emblem of Severed Fate”.

Dodatkowo, aby zwiększyć doświadczenia związane z grą, deweloperzy dodali nową funkcję „Mystic Offering” dostępną w Crafting Bench. Za co trzeci poświęcony Artefekt otrzymamy „Artifact Strongbox”, który zawiera przypadkowy artefakt. Są 4 różne typy artefaktów dostępne w „Artifact Strongbox” i będziemy mogli wybrać, który chcemy dostać podczas jego kreowania.

Na koniec przejdę do samej Inazumy, jej wyglądu, lokalizacji oraz założeń miejsca.
Deweloperzy utworzyli lokalizację bazując na dwóch aspektach – musieli wziąć pod uwagę, temat „eternity” i założenie, że jest to miejsce Archona Electro. Te dwa elementy będziemy mogli zauważyć podczas eksploracji świata. Mechaniki zawarte w grze opierają się na ogólnym założeniu wykorzystania energii elektrycznej.

Deweloperzy zdecydowali się zrezygnować z koncepcji wykorzystania poszczególnych postaci czy żywiołów do ukończenia jakiegoś zadania, w zamian wykorzystując energię zawartą w otoczeniu.

Nowy region związany jest z wprowadzeniem nowych elementów kulturowych. W Inazumie możemy między innymi natknąć się na chociażby herbaciarnię „Komore Teahouse”. To ukryte miejsce, do którego tylko nieliczni goście z rezerwacjami mogą wejść. Właścicielem jest Shiba Inu „Taromaru”.

„Komore Teahouse” to tylko jedno z niewielu niesamowitych miejsc w Inazumie. Każdy z terenów ma swój własny, unikalny design.

Inazuma to jedyny region znajdujący się w pełni na oceanie. Składa się z sześciu różnych wysp z czego każda jest inna, jeżeli chodzi o design. Jednak, kiedy przyjrzymy się im w całości, zauważymy pewne podobieństwa, które w znacznym stopniu wynikają z przeszłości miejsca i jego historii.

Jeżeli chodzi o roślinność związaną z regionem, tak jak w przypadku Mondstadt i Liyue, Inazuma posiada własną, unikalną – Naku Weed, Sakura Bloom i inne.

Oprócz tego w nowym rejonie będziemy mieć nowe drzewo „Sacred Sacura”, które będzie działało na podobieństwo tego, które mamy dostępne w Dragonspine. Będzie można zwiększać jego poziom, a wraz ze wzrostem otrzymamy różne nagrody.

Jak podoba wam się zapowiedź nowej wersji 2.0? Co myślicie o nowych bohaterach i lokalizacji? Jak wam się podoba design? Już niedługo będziemy mogli cieszyć się nowym światem do eksploracji.

Korekta: KotelTheCat
Baner: Ziomas

Źródło