Witajcie, Podróżnicy! Paimon słyszała, że w nowej wersji 2.1, Podróżnicy będą mieli nowe wyspy do odkrycia! Paimon chce wyruszyć z wami, może poznamy nowych przyjaciół po drodze?~ Wygląda na to, że jest dużo nowej zawartości w grze do wypróbowania. Jesteście gotowi? Chodźmy razem!

W przypadku tej aktualizacji, deweloperzy mają również kilka wyjaśnień, które chcieliby przekazać. Teraz, pozwólcie Paimon przedstawić Wam wyjaśnienia deweloperów dotyczące tej nowej aktualizacji~.
Nowy system – Łowienia Ryb (Tworzenie i podmiana przynęt)
Po tej aktualizacji, Podróżnicy będą mogli łowić ryby w punktach wędkarskich na całym Teyvacie po ukończeniu odpowiednich Questów i odblokowaniu systemu~ Dodatkowo, różne gatunki ryb będą pojawiać się w miejscach połowu w różnych momentach gry!
Złowione ryby nie tylko mogą być użyte do przyrządzania potraw, ale również mogą być wymienione na cenne skarby w Związku Rybackim. Związek Rybacki w każdym regionie ma inne przedmioty do wymiany, więc Podróżnicy mogą udać się do różnych regionów, aby wymienić je na przedmioty zgodnie z ich potrzebami.
Nie zapomnij przygotować różnych rodzajów przynęt przed połowem! Po prostu otwórz Inventory > Precious Items i naucz się przepisów na przynętę przy stole Crafting Bench.
Różne rodzaje przynęt mogą przyciągać różne ryby. Podczas łowienia, Podróżnicy mogą zmienić aktualną przynętę, klikając przycisk na obrazku.
Kliknięcie przycisku spowoduje wyświetlenie ekranu wyboru przynęty.

Podniesienie limitu poziomu Sacred Sakura’s Favor
Wraz z pojawieniem się nowych obszarów: wyspy Seirai i wyspy Watatsumi, poziom Sacred Sakura’s Favor został podniesiony do 30 poziomu (pierwotnie 20 poziom w wersji 2.0). Podczas odkrywania nowych wysp, podróżnicy mogą nadal odwiedzać Wielką Świątynię Narukami, aby podnieść Sacred Sakura’s Favor na wyższy poziom.

Nowa postać – „Plane of Euthymia” Raiden Shogun (Electro)

1. Wyjaśnienie ataków Raiden Shogun w trybie Musou Isshin
W wersji 2.1, nowa ekskluzywna 5-gwiazdkowa postać „Plane of Euthymia” Raiden Shogun (Electro) będzie dostępna w banerze życzeń. Należy zaznaczyć, że ataki Raiden Shogun w stanie Musou Isshin to specjalny rodzaj ataków. Jest on uważany za Normalny Atak pod względem typu ruchu, ale zadawane obrażenia są uważane za obrażenia Elemental Burst. W stanie Musou Isshin, Raiden Shogun będzie atakować mieczem. Ataki te są uważane za normalne ataki w tym momencie. Mogą więc wywołać efekty związane z normalnym atakiem, na przykład: wzrost szybkości normalnego ataku dzięki Skyward Spine, kolejne ataki deszczem mieczy dzięki Elemental Burst Xingqiu, skoordynowane ataki Fischl z Konstelacji Lv 1, itd. Jednocześnie, obrażenia zadawane przez miecz Raiden Shogun w stanie Musou Isshin są uważane za Elemental Burst. W związku z tym, ataki te mogą wywołać efekty związane z obrązeniami Elemental Burst lub skorzystać ze zwiększenia obrażeń Elemental Burst . Na przykład: zwiększający wartość obrażeń Elemental Burst efekt 4 części Emblem of Severed Fate lub efekt 2 części zestawu artefaktów Noblesse Oblige zwiększy obrażenia, które zadaje w tym stanie. Przeciwnie, efekty spowodowane przez obrażenia zadane przez Normalne, Naładowane lub Ataki Plunging są w tym przypadku nieskuteczne. Efekty, które nie mogą zostać wywołane to: wzrost wartości obrażeń ataku z ładunkiem spowodowany efektem 4 części zestawu artefaktów Bloodstained Chivalry, efekt, który wywołuje vacuum blade poprzez normalną i ładunkową wartość obrażeń ataku dla broni Skyward Spine itd.

2. Wyjaśnienie problemu z naliczaniem punktów Resolve w Raiden Shogun
W obecnej wersji gry (Version 2.1) może wystąpić następujący problem z Raiden Shogun:
Gdy postać „Plane of Euthymia” Raiden Shogun (Electro) zostanie dodana do drużyny, w pewnych okolicznościach, gdy inne postacie w drużynie wejdą w interakcję z NPC, Miejscami Zainteresowań, etc., efekt kumulowania Resolve dla Raiden Shogun zostanie wywołany nieprawidłowo.
Jest tak, ponieważ ładunek Resolve of Raiden Shogun powinien być naliczany, gdy inne postacie używają swojego Elemental Bursta i tym samym zużywają Elemental Energy. Jednakże, w aktualnej wersji, ładunek Resolve od Raiden Shogun nalicza się od razu po tym, jak inne postacie używają Elemental Bursta. Ten problem zostanie dokładnie rozwiązany w wersji 2.2. Po tym, Resolve Raiden Shogun będzie naliczana w odpowiednim czasie. Poprawka nie będzie miała wpływu na używanie tej postaci.

O poprawkach wprowadzonych do niektórych przeciwników:
Ponadto, po aktualizacji do wersji 2.0, przeprowadzono szeroko przeprowadzone zbieranie opinii na temat doświadczeń podróżników związanych z eksploracją otwartego świata w Inazumie.
Dzięki opiniom i zestawieniu danych dotyczących walki stwierdziliśmy, że przeciwnik Nobushi jest dla wielu zbyt silny. Wynika to z dwóch czynników: ① Ze względu na zdolność Nobushi do odskakiwania w tył, ataki postaci często nie były w stanie trafić Nobushi, ② Czas wyzwolenia techniki wyciągnięcia miecza Nobushi był zbyt krótki i mógł prowadzić do błędnej oceny działania Podróżników. Po dogłębnej analizie i dyskusji wprowadziliśmy następujące poprawki:
1. Usunięto umiejętność Nobushi polegającą na odskoku w tył.
2. Zoptymalizowano wrażenia z walki podczas techniki wyciągnięcia miecza przez Nobushi.
3. Zmniejsza wagę Nobushi i Kairagi.

Jednocześnie zauważono, że rdzeń Hipostazy Pyro jest wystawiony na działanie przez krótszy czas, w porównaniu do Hipostaz innych żywiołów. Oznacza to, że Podróżnicy mają mniej okazji do ataku, przez co walka staje się trudniejsza. W związku z tym wprowadzono następujące poprawki:
1. Zwiększono czas, przez jaki Pyro Hypostasis jest odsłonięty, gdy wykonuje ona atak Pyrofilarem.
2. Zwiększono czas trwania umiejętności ponownego zapłonu Pyro Hypostasis i zoptymalizowano wrażenia z ataku postaci na Fire Seeds podczas umiejętności ponownego zapłonu. Kiedy wszystkie Fire Seeds zgasną, Pyro Hypostasis zakończy swoją umiejętność ponownego zapłonu wcześniej.

Po wprowadzeniu poprawek, wydłużono czas ekspozycji rdzenia bez zmiany jego siły, dzięki czemu Podróżnicy będą mieli dłuższy czas na rzucanie różnych umiejętności i efektów wybuchowych.

Twórcy gry chcieliby podziękować wszystkim Podróżnikom za nieustające wsparcie podczas tej podróży. Developerzy czekają na więcej sugestii i opinii od Podróżników, ponieważ starają się zapewnić optymalne wrażenia z gry.

Źródło

Grafika: Ziomas
Korekta: Orchidia92