Imię i Nazwisko
Yun Jin
Data urodzenia
21 Maja
Vision
Geo
Broń
Polearm
Konstelacja
Opera Grandis
Kraj
Liyue
Przynależność
Port Liyue
Trupa Operowa Yun-Han
Tytuł
Obecny dyrektor Trupy Operowej Yun-Han

Podstawowe informacje


„Moje hobby? No cóż, opera, rzecz jasna! Kocham ją i będę się nią zajmować do końca moich dni.”

Herbaciarnia Heyu jest popularnym miejscem do spędzania wolnego czasu dla mieszkańców Liyue.

Jej działalność opiera się na dwóch rzeczach, z których jedną jest działalność jej szefa Fan Er’ye’a, polegająca na zapraszaniu najlepszych Mistrzów Herbaty, którzy opowiadają najlepsze ze wszystkich możliwych historii.
Drugą, są występ uznanej grupy Yun-Han Opera Troupe. Jej dyrektorka i dusza – słynna śpiewaczka operowa Yun Jin – od czasu do czasu pojawia się na scenie w herbaciarni.

O ile zawsze można trafić na pyszne smakołyki czy dobrą opowieść, o ile wie się, gdzie szukać. Występ Yun Jin nie czeka na nas tylko tam. W związku z tym zawsze można znaleźć fanów Yun Jin próbujących szczęścia w Heyu Tea House. Czekając na występ Yun Jin, rozmawiają o jej poprzednich występach i o tym, co o nich sądzą.

Normal Attack i Elemental Skill


Normal Attack – Cloud-Grazing Strike
Normal: Wykonuje do 5 kolejnych uderzeń włócznią.

Charged: Zużywa część Staminy, rzucając się w przód, zadając obrażenia przeciwnikom stojącym na jej drodze

Plunging: : Atakuje przeciwników z powietrza, uderzając w ziemię. Po wylądowaniu zadaje przeciwnikom obrażenia obszarowe.

Elemental Skill – Opening Flourish

Pani Yun być może tylko odgrywa walki na scenie, ale jej umiejętności posługiwania się włócznią są wystarczająco realne, by obronić się przed przeciwnikami.

Naciśnij:
Wyrzuca swoją włócznię rozpraszając chmury, zadając obrażenia od żywiołu Geo.

Przytrzymanie:
Przyjmuje postawę Opening Flourish i zaszarżuje, tworząc tarczę. Pochłonięcie obrażeń jest oparte na maksymalnym HP Yun Jin i ma 150% skuteczności przeciwko wszystkim żywiołowym i fizycznym obrażeniom. Tarcza działa do czasu, aż Yun Jin nie uwolni swojego Elemental Skill.

Gdy umiejętność zostanie uwolniona, lub gdy czas jej działania dobiegnie końca, albo gdy tarcza pęknie, Yun Jin uwolni naładowaną energię jako atak, zadając obrażenia od żywiołu Geo.

W zależności od czasu spędzonego na ładowaniu, wyprowadza atak na poziomie naładowania 1 lub 2.

 

Elemental Burst i pozostałe talenty


Elemental Burst – Cliffbreaker’s Banner

Zadaje obszarowe obrażenia od żywiołu Geo i daje wszystkim pobliskim członkom grupy Formację Flying Cloud Flag.

Formacja Flying Cloud Flag
Kiedy przeciwnicy otrzymują obrażenia od Normal Attacku, zostaną zadane dodatkowe obrażenia w zależności od aktualnego DEF Yun Jin.
Efekty tej umiejętności zostaną usunięte po określonym czasie lub po wyzwoleniu ich określoną ilość razy.
Jeśli jeden normalny atak trafi kilku przeciwników, efekt zostanie wywołany wielokrotnie, w zależności od liczby trafionych wrogów. Ilość użyć tego efektu jest liczona niezależnie dla każdego członka grupy z Formacją Flying Cloud Flag.

True to Oneself – talent pasywny
Użycie Opening Flourish (EMS) dokładnie w momencie, gdy Yun Jin zostanie zaatakowana, spowoduje wyzwolenie jej Naładowanej (Przytrzymanie) formy poziomu 2

Light Nourishment – talent pasywny
Kiedy uzyskuje się efekt Perfect Cooking na żywności z efektami związanymi z przygodą (Adventure-related) , istnieje 12% szans na uzyskanie podwójnego produktu.

 

Konstelacje


1. Thespian Gallop
Cooldown umiejętności Opening Flourish (EMS) jest zmniejszony o 18%.
2. Myriad Mise-En-Scène
Po wyzwoleniu Cliffbreaker’s Banner (EMB) obrażenia normalnego ataku wszystkich pobliskich członków drużyny są zwiększone o 15% przez 12s.
3. Seafaring General
Zwiększa poziom Cliffbreaker’s Banner (EMB) o 3.
Maksymalny poziom ulepszenia to 15.
4. Flower and a Fighter
Kiedy Yun Jin uruchamia reakcję Crystallize, jej DEF zwiększa się o 20% na 12 sekund.
5. Famed Throughout the Land
Zwiększa poziom Opening Flourish (EMS) o 3.
Maksymalny poziom ulepszenia to 15.
6. Decorous Harmony
Postacie pod wpływem formacji Flying Cloud Flag mają zwiększoną szybkość normalnych ataków o 12%.

Wygląd i osobowość

Osobowość


Yun Jin to utalentowana reżyserka, dramatopisarka i piosenkarka, znana w całym Liyue ze swoich sztuk, czerpiąca z tej pasji wiele przyjemności i dokładająca wszelkich starań, aby każdy, kto ogląda jej przedstawienia, wyszedł zadowolony. Przy oficjalnych okazjach wydaje się być wytworna i pełna gracji, jednak na osobności jest również znana z tego, że jest wyjątkowo przyjazna. Inspiracje do swoich sztuk czerpie z wielu źródeł; jedną z jej rozrywek jest spożywanie szerokiej gamy specjalnych drinków, o których może napisać sztukę, jeśli jej się spodobają.

Pomimo czerpania przyjemności ze swojej pasji, od czasu do czasu ulega wypaleniu; drży na myśl o szkoleniu, jakie przeszła przez matkę, a także odwiedza Xinyan trzy razy w tygodniu, bez względu na to, jak bardzo jest zajęta, wizyty te według Xinyan mają związek z tym, że „subtelne sztuki” stają się po pewnym czasie „duszące”. Ponieważ jednak jej zainteresowanie tak nietradycyjną muzyką byłoby przyczyną niezadowolenia starszych, stara się utrzymać swoją przyjaźń z Xinyan w tajemnicy.

 

Wygląd


Yun Jin jest elegancką młodą kobietą o wzroście niższym niż przeciętny i jasnej karnacji. Ma sięgające bioder czarne jak smoła włosy z fioletowymi refleksami, ułożone w fryzurę typu hime.
Z tyłu głowy ma dwa dłuższe pasma włosów, które przechodzą w jasny turkus, związane czerwonymi sznurkami z frędzlami na końcach, zaplecione w warkocz i spięte na końcach kremowymi węzłami z koniczynką.
Jej oczy są intensywnie czerwone, z wyraźnym czerwonym makijażem namalowanym w ich kącikach.

Jej ubranie składa się z: puchatej, ciemnofioletowej sukni z długimi rękawami, która sięga kolan, z białą spódnicą, której falbaniaste brzegi zdobi jasnoszary wzór. Nad spódnicą znajduje się ciemnofioletowa spódnica, podzielona na pięć części, każda z nich w paski z ciemnofioletową obwódką po bokach, podkreśloną cienką, jaśniejszą, fioletową linią, z dużym, wyblakłym, niebieskim symbolem geometrycznym wyhaftowanym na dole, zakończonym na końcach różowym węzłem koniczyny z puszystym frędzlem. Całość spięta jest dwoma czarnymi węzłami przypominającymi symbole nieskończoności. Rękawy są rozkloszowane, z jaśniejszymi fioletowymi paskami, owijającymi się skośnie wokół przedramion, z czarnymi mankietami podkreślonymi różowymi paskami i węzłem koniczyny. Jej suknia ma biały kołnierzyk w kształcie mandarynki, spięty czerwonym węzłem koniczynki, oraz wyszukany karczek podkreślony bladoszarym paskiem, a także szczegółowy, czarny, gorsetowy pas wysadzany złotymi ćwiekami, ze złotą sprzączką na szczycie grubego, czerwonego sznura spiętego kolejnym węzłem koniczynki z dużymi frędzlami z przodu. Dwa cienkie, czarne, plecione sznurki wystają z pasa ku górze, w kierunku obroży.

Powyżej tego nosi krótką, podobną do szala pelerynę z białym futrem wzdłuż kołnierza i czerwonymi frędzlami po obu stronach, która przechodzi od różu na górze do czerni na dole, z wyjątkiem obramowania i misternie wyhaftowanego wzoru, które pozostają całkowicie różowe. Po lewej stronie peleryny, na szczycie frędzli, przypięta jest jej Geo Vision, a po prawej złoty geometryczny symbol nieznanego pochodzenia. Na jej nogi widzimy półprzezroczyste lawendowe rajstopy i parę wysokich do kolan, sznurowanych, ciemnofioletowych butów z czarnymi palcami, piętami, podeszwami, kołnierzami i sznurowaniem, złotym diamentowym ćwiekiem zdobiącym czubki i dwoma złotymi węzłami z symbolem nieskończoności z przodu, pętelki różowych kokard zawiązanych nad białą falbanką materiału na każdym palcu.

Najbardziej widocznym dodatkiem w wyglądzie Yun Jin jest duży kapelusz inspirowany tradycyjnym nakryciem głowy z chińskiej opery. Przypomina on kapelusz amigasa w tym sensie, że ma zakrzywiony/składany wygląd, jest w kolorze ciemnego fioletu z czarną obwódką, podkreślony jaśniejszym fioletowym paskiem i dwoma małymi złotymi geometrycznymi kształtami wyhaftowanymi po obu stronach, z 7większą czarną częścią rozciągającą się przez środek kapelusza, zwieńczoną wzorem białych diamentów podkreślonych złotem. . Obie strony kapelusza ozdobione są czerwonym węzełkiem w kształcie liścia koniczyny pod złotym ornamentem z czerwonym klejnotem osadzonym w środku, pod nim znajduje się złoty frędzel, a nad nim mały turkusowy pompon. Spód kapelusza jest ciemnofioletowy z białą podstawą podkreśloną bladoszarą linią i ma naszyte puszyste pomponiki w różnych rozmiarach, od różu przez jasny turkus po biel.

 

Yun Jin

Historie


Historia nr 1

Opera Liyue jest jedną z tradycyjnych sztuk Liyue, która była przekazywana przez pokolenia.

Opera Liyue cieszy się długą historią i przeszła wiele zmian w stosunku do tego, czym była pierwotnie.

Dobrą rzeczą jest to, że Opera Liyue, którą widzimy teraz, zachowuje wyrafinowane wokale i bogato zróżnicowane melodie z dawnych lat.

Wykonawcy Opery Liyue zazwyczaj występują w trupach, a najbardziej znaną z nich jest Trupa Operowa Yun-Han.

Od pokoleń trupa ta jest prowadzona przez historyczny ród Yun, a jej obecnym dyrektorem jest wybitna postać w porcie Liyue – śpiewaczka operowa Yun Jin.

Yun Jin zyskała sławę już w młodym wieku, gdy podczas swojego debiutanckiego występu oszołomiła publiczność słodkim głosem i żywymi kostiumami.

Im więcej występuje, tym lepiej dopracowany staje się jej dynamiczny i pełen animuszu styl.

Czy jest to delikatna i dostojna młoda dama, czy też potężna i honorowa bohaterka, potrafi zagrać każdą rolę.

Co jeszcze rzadsze, ta młoda aktorka jest również dramatopisarką. Oprócz „The Divine Damsel of Devastation„, Trupa Operowa Yun-Han wystawiła wiele innych nowych sztuk w ostatnich latach, a wszystkie zostały napisane przez Yun Jin.

Z jej wspaniałymi umiejętnościami, nic dziwnego, że długoletni fani opery często odwiedzają Heyu Tea House, aby zapytać o harmonogram występów Yun Jin, gdy ich głodne uszy domagają się dobrego śpiewu operowego.

Historia nr 2

Yun Jin urodziła się w rodzinie wykonawców operowych z Liyue.

Jej ojciec jest dramaturgiem, a matka była słynną śpiewaczką operową w porcie Liyue, przejmując pałeczkę od dziadka Yun Jin.

W takim otoczeniu Yun Jin miała styczność z Operą Liyue w bardzo młodym wieku, często bawiąc się poprzez powtarzanie śpiewu matki.

Dziecięce hobby, jak wiele osób mogłoby sądzić, nie wydaje się być wystarczającym powodem do zrobienia kariery na całe życie, jednak Yun Jin okazała się być wyjątkiem.

Podchodziła do tego poważnie i uparła się, by nauczyć się tej sztuki.

Jej rodzice byli zachwyceni determinacją swojej córki i przekazali jej wszystko, co wiedzieli o Operze Liyue. W ten sposób, Yun Jin zaczęła uczyć się wcześnie oper.

Jednakże, Opera Liyue jest skomplikowaną sztuką, która wymaga lat doskonalenia, aby ją opanować.

Tak więc nawet dla tak utalentowanego dziecka jak Yun Jin, to co ją czekało to pot i łzy. Podczas gdy zwykłe dzieci mogły wzbraniać się przed bólem przy naciąganiu ścięgien i nużącym zapamiętywaniu tekstów piosenek, mała Yun Jin wytrwała i osiągnęła spore sukcesy.

Kiedy ukończyła wszystkie przedmioty w Liyue Opera, weterani Trupy Operowej Yun-Han, którzy obserwowali jej dorastanie, nie mogli powstrzymać się od okrzyku:

„Kolejna wschodząca gwiazda opery będzie błyszczeć w Liyue Harbor!”

Historia nr 3

Wielu weteranów Trupy Operowej Yun-Han po raz pierwszy dołączyło do trupy, kiedy kierował nią dziadek Yun Jin.

Pozostali zaangażowani, dołączyli odkąd Yun Jin przejęła trupę.

Ich miłość do sztuki Opery Liyue jest tak głęboka – być może nawet do przesady – że nie akceptują żadnych innych form muzycznych, w tym rock 'n’ rolla.

Yun Jin ma jednak inne zdanie. Uważa, że rock 'n’ roll jest pełen wigoru i nawet zaprzyjaźniła się z rock 'n’ rollową artystką Xinyan.

Starsi członkowie zespołu chętnie podążają za Yun Jin podczas prób, ale kiedy przychodzi do codziennego życia, traktują ją jak swoją małą wnuczkę.

„Kochanie, posłuchaj nas. Żadnego ostrego jedzenia, to szkodzi twojemu głosowi. Mięso jest w porządku, ale powstrzymaj się od jedzenia go w dużej ilości, bo przytyjesz”.

„Jeśli naprawdę nie możesz się powstrzymać, zjedz więcej krewetek. Trzymaj się z dala od… roll 'n’ rolla. Jedyne co tam znają to krzyki i wrzaski.”

Ta troskliwa starszyzna będzie godzinami zrzędziła Yun Jin o udział w rock 'n’ rollowych występach.

Stojąc przed niemożliwą misją przekonania upartych dziadków i babć, Yun Jin musi wykazać się kreatywnością.

O ile pójście na występ Xinyan nie wchodzi w grę, o tyle odwiedzenie adoptowanej córki Fan Er’ye – Xingyan i porozmawianie z nią o Operze Liyue jest jak najbardziej do przyjęcia.

Starsi nie przepadają za gwiazdą rocka Xinyan, ale polubili Xingyan, adoptowaną córkę Fan Er’ye.

„Słyszałam, że Xingyan potrafi gotować i haftować. Musi być uprzejmą i utalentowaną młodą damą. Yun Jin mogłaby nauczyć się od niej tego i owego. jak cudownie!”

Yun Jin już dawno przekonała Fan Er’ye, aby zgodził się na szczegóły dotyczące wymyślonej Xingyan, więc nie ma co się martwić. Nikt jej nie przyłapie!

Historia nr 4

Yun Jin nosi wiele imion. Dla jednych jest dyrektorem Yun, a dla innych Sir Yun.

Nazywają ją Dyrektorem Yun za jej przywództwo w trupie operowej Yun-Han. Chociaż są menedżerowie, którzy pomagają w codziennej pracy, Yun Jin jest tą, która podejmuje wielkie decyzje. W ten sposób zyskała miano Dyrektora Yun od ludzi z kręgów biznesowych.

Co do Sir Yun, to już inna historia.

Kiedy dziadek Yun Jin był odpowiedzialny za Trupę Operową Yun-Han , długoletni fani zwracali się do niego z szacunkiem jako Sir Yun. Po tym jak Yun Jin przejęła kierownictwo, ci sami fani również przychodzili na jej występy.

Pewnego razu, po występie, jeden z zachwyconych fanów zażartował z innymi: „Sir Yun, którego teraz mamy, też śpiewa całkiem nieźle”.

Głos z tłumu natychmiast skontrował, mówiąc: „Jak możesz zwracać się do młodej dziewczyny jako Sir?”.

Słysząc to, Yun Jin wykrzywiła usta.

„Ci, którzy wcześnie się urodzili, wcześnie się uczą. Są naturalnie lepiej poinformowani niż inni. Jest to w pełni słuszne, aby zwracać się do nich per Pan.”

„Ale nie trzeba być starym, aby posiadać wiedzę. Poza tym, dlaczego dziewczyna nie może być kompetentna?”

„Jesteś szybki w umyśle i mowie, a zatem masz kwalifikacje, aby być nazywanym Sir. Odpowiedziałam na twoje znamienite pytanie – to również pozwala mi przyjąć tytuł Sir.”

Jej uwagi zrobiły wrażenie na obecnych fanach, którzy podzielili się tą historią z wieloma osobami. W końcu wszyscy podążyli za trendem i zaczęli nazywać ją Sir Yun, bez względu na to, czy spotkali ją osobiście, czy nie.

Historia nr 5

Wiele tradycyjnych oper Liyue obraca się wokół tematu adepti i samego Rexa Lapisa.

Doskonałym przykładem może być „The Divine Damsel of Devastation”. Ludzie są pełni wspaniałych fantazji na temat adepti i chcieliby zobaczyć przedstawienie ich radości i gniewu na scenie.

Dlatego też historie ich przedstawiające stanowią większość repertuaru Opery Liyue.

Kiedy Yun Jin była młoda, uważała te historie za wciągające, ale po wyczerpaniu wszystkich legend o adeptach w swojej karierze scenicznej, jej podejście do tematu stopniowo się zmieniło.

Dlaczego nie poeksperymentować z innymi tematami? Na przykład… z naszymi własnymi historiami?

Historie, które opowiadają o naszych ziemskich radościach i smutkach, pieśni, które śpiewają o nienawiści i namiętnościach ludzkości.

Może te historie zwykłych śmiertelników nie staną się klasyką Opery Liyue, ale zawsze znajdą się ludzie, którzy je zapamiętają.

W miłości nasze myśli pozostają, w gniewie nasze serca płoną, a w obsesji nasze umysły błądzą. Te emocje, dobre lub złe, podnoszą zasłonę, która zakrywa nasze uczucia i dusze.

Yun Jin nie jest adepti. Nigdy nie mogła postawić się w ich sytuacji, a jednak jest obdarzona najbardziej dokładnym i wrażliwym pojmowaniem ludzkich emocji.

„Pozwólcie mi więc zaśpiewać o ludzkich historiach. Niech mój pędzel będzie pędzlem wszystkich serc, a mój głos głosem wszystkich dusz.

Jest to niewypowiedziane życzenie, które Yun Jin do tej pory zachowywała tylko dla siebie.

Zamek długowieczności

Jej przodkowie nie pracowali jako artyści operowi, lecz jako rzemieślnicy.

Później ktoś w rodzinie, kto był zmęczony wykuwaniem broni, zainteresował się sztukami scenicznymi. Gdy nadeszło pokolenie Yun Jin, niewielu Yunów nadal praktykowało sztukę rzemieślniczą.

Wiele wykutych przedmiotów zostało jednak przekazanych dalej. Miedziany wisiorek w kształcie zamka, który Yun Jin nosi przy sobie, jest jednym z takich przedmiotów.

W dzieciństwie często ćwiczyła taniec przez cały dzień pod palącym słońcem. Czasami nawet mdlała z wyczerpania.

Serca jej rodziców ubolewały nad nią, ale dobrze wiedzieli, że musi przez to przejść, aby zbudować solidne podstawy.

Więc zamiast ją powstrzymywać, dali Yun Jin zamek w nadziei, że utrzyma on w niej szczęście i zdrowie.

Od tamtej pory zamek nigdy nie opuścił strony Yun Jin. Przed każdym występem, rutynowo Yun Jin wspomina te dni słodko-gorzkiego treningu, czyszcząc ten zamek z wielką starannością.

Czuje się tak, jakbym pieściła oddane serce małej Yun Jin, która uczyła się opery.

Vision

Wkrótce po debiucie Yun Jin szybko nauczyła się występować na scenie dzięki dziesiątkom pokazów i swojej wielkiej inteligencji.

W tamtych czasach jej pojawienie się oznaczało całą noc oklasków za występ. Jednak im więcej grała, tym bardziej czuła się zagubiona – to nie były opery, które chciała wykonywać.

W każdej operze wysokość dźwięku i tempo niezmiennie wzrastały lub malały, wskazując na dramatyzm lub smutek.

W miarę upływu czasu twarze różnych postaci zdawały się zlewać i rozmywać.

Włączała się muzyka, po niej następował zgrabny taniec, a potem jej słodki głos. Dziewczyna z „The Divine Damsel of Devastation” nie różniła się niczym od córki rybaka z „String of Pearls”.

Podczas gdy publiczność nie zgłaszała sprzeciwu, Yun Jin nie była zadowolona.
„Czy umiejętny śpiew i taniec to wszystko, czego potrzeba, by opowiedzieć wzruszającą historię?”

Tym, co przełamało jej wąskie gardło, była opera o nazwie „Snow Treading„.

Był to monodram o mozolnym spacerze w śniegu. Tak się złożyło, że był to śnieżny dzień, kiedy Yun Jin po raz pierwszy wystawiła tę operę.

Zabłądziwszy w śniegu, bohaterka czuła się zagubiona i lamentowała nad swoją bezradnością. W jakiś sposób śnieg w tej historii zdawał się wpadać w rzeczywistość. Yun Jin, która czuła się tak, jakby powoli stawała się swoją postacią.

To było to, czego szukała, uczucie pozostawienia siebie i wejścia w buty wielu postaci, które grała.

Oddychać, żyć i uśmiechać się tak jak oni.

To była opera, którą chciała zaśpiewać, to była historia, którą chciała opowiedzieć – o prawdziwych emocjach, o świecie zbudowanym z dziesiątek tysięcy jednostek, które żyją własnym życiem.

Yun Jin nie pamiętała już, jak wróciła za kulisy po tej epifanii. Wiedziała tylko, że kiedy w końcu miała czas, by zdjąć kostium, znalazła Vision w rękawie.




Źródło
Korekta: Sarenka
Baner: Ziomas
Showcase: Orchidia92

*Powyższe tłumaczenie jest własnością strony https://genshin-impact.pl/ i nie zezwalamy bez uzyskania zgody na kopiowanie i rozprzestrzenianie go.
Tło